user icon

Toestand Schumacher blijft levensbedreigend

  • Gepubliceerd op 30 dec 2013 10:46
  • comments 12
  • Door: Jeroen Jonkers
Michael Schumacher verkeert na de nacht in het ziekenhuis te hebben doorgebracht nog altijd in levensgevaar. Verschillende bronnen melden dat de Duitser vannacht voor de tweede maal is geopereerd om de druk op zijn hersenen te verminderen.

Gisteravond werd bekend dat Schumacher´s situatie slechter was dan vooraf werd gedacht en dat hij in een kunstmatig coma lag. De Duitser wordt behandelt door neurochirurg Gerard Saillant.

Verschillende bekenden van de zevenvoudig wereldkampioen zijn afgereisd naar Grenoble om de Duitser bij te staan. Onder hen Ross Brawn en Jean Todt.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Versta niet veel Frans, maar dat het alles behalve goed gaat is me wel duidelijk :(

    • + 0
    • 30 dec 2013 - 11:05
  • Ik hoop niet dat dit een zwarte dag voor de F1 gaat worden, mijn gedachten gaan uit naar hem en zijn familie.....

    • + 0
    • 30 dec 2013 - 11:06
  • Heel de wereld kijkt en dan doen ze de persconferentie in het Frans!!!!

    • + 0
    • 30 dec 2013 - 11:12
    • vitesse

      Posts: 1.524

      Sorry ,wil nu niet onaardig doen ,maar als het in Duitsland ,Oosterijk was gebeurd ,dan was het gewoon in het Duits ,Chauvinisme kennen we hier niet maar is in veel landen als Duitsland en Frankrijk heel normaal!!!

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 11:20
    • ives

      Posts: 1.233

      Franstaligen zijn overtuigd dat hun taal de wereldtaal is. Dat ze op elke plek ter wereld, waar geen Frans gesproken wordt, weten dat dit niet zo is, lijkt niet tot ze door te dringen :)

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 11:21
    • vitesse

      Posts: 1.524

      @Ives

      Gaat net zo goed op voor de Duitsers ,maar heb nu geen zin in discussie ,hoop alleen maar dat het goed gaat komen met Schumi!

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 11:33
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Kunnen die mensen zelf weinig aan doen, tot voor kort werd er nauwelijks Engels onderwezen aan Franse scholen. Het is dus vooral een kwestie van niet (goed) kunnen, en niet van niet willen.

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 11:36
    • vitesse

      Posts: 1.524

      @Rudi84

      Nogmaals ,heb nu geen zin in discussie ,(mijn reactie op Ives hangt nog in het filter) ,Rudi ,deze mensen hebben een universitaire opleiding genoten ,en moeten ook in Frankrijk bepaalde passages in het Engels doen dus.....

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 11:44
    • Ik wil niet lullig doen, maar Frans IS een wereldtaal.

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 11:50
    • Totje294

      Posts: 182

      Ce sont souvent les étroits d'esprit qui ne mesurent pas l'étendue de leurs conneries!

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 14:33
    • ives

      Posts: 1.233

      @Totje294: Als Belg die vaak vertoeft in het Franstalige landsdeel, wil ik zeker niet iedereen over dezelfde kam scheren. Maar een zeker verheven gevoel omwille van de taalverbondenheid tussen Franstaligen is een veelvoorkomend fenomeen. Als je leerkrachten hoort verzuchten dat ze dat "sale flamand" MOETEN onderwijzen of weigeren zich ergens in het Engels uit te drukken, ook al beschikken ze over die kennis wel, dan vind ik dat triest. Ik maak me altijd heel erg sterk voor een nationalistisch gevoel, omdat die mensen verbind en het belang van taal en cultuur in de opbouw van een samenhangende maatschappij, maar je moet met een open kijk naar jezelf en de wereld kijken.

      • + 0
      • 30 dec 2013 - 15:41

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar