user icon

Video: Sophia Flörsch test elektrische DTM-bolide met 1200PK

  • Gepubliceerd op 10 nov 2020 08:30
  • comments 20
  • Door: Brick van Boxtel

Sophia Flörsch mocht als een van de eerste een rondje maken in de nieuwe elektrische DTM-bolide. Het DTM krijgt een soort van Formule E verhaal. De coureur testte de bolide uit en dat deed ze goed. Sophia Flörsch ken je misschien van de megacrash in Macau. Hieronder zie je hoe ze de bolide de baan op stuurt. 

 

Reacties (20)

Login om te reageren
  • Phoe,phoe, geweldig!

    • + 0
    • 10 nov 2020 - 08:39
  • "dat deed ze goed." ik zie alleen een hoop rook. Dus ze kan een goed rookgordijn leggen.

    Heel leuk dit allemaal, maar een niks zeggend filmpje en weinig informatie. Hoeveel kilometer kan deze nieuwe DTM wagen rijden? Dus hoe realistisch is het dat een elektrische DTM wagen ook de brandstof DTM wagen kan verslaan in een volledige race op een volledig circuit voordat de accu's leeg zijn?

    • + 0
    • 10 nov 2020 - 08:40
    • Moondust

      Posts: 595

      Precies, dit kan je nauwelijks een artikel noemen. Er worden banden opgerookt maar verder nul info.

      • + 0
      • 10 nov 2020 - 11:11
    • Kijk hier anders ff naar; www.youtube.com/watch?v=qeXZs_XAmME Vanaf 5.08 schrikt Daniel Abt zich helemaal de tering.

      • + 1
      • 10 nov 2020 - 14:06
    • @beemer mooi filmpje maar als ik na 2 rondjes naar binnen moet om de accu’s te vervangen. Verlies je alsnog de race tegen een brandstof wagen.

      • + 0
      • 10 nov 2020 - 15:46
  • Om het filmpje te kunnen bekijken, zal ik dus wederom naar een site moeten gaan waar ze de filmpjes wél op een manier plaatsen zodat iedereen ze kan bekijken. Je wordt wederom bedankt Brick dat je niet even de moeite neemt om er iets aan te doen, zodat iedereen de filmpjes kan bekijken.

    • + 5
    • 10 nov 2020 - 09:17
    • Je mag je toon per direct gaan matigen Pietje Bell. Dat heeft niets te maken met Brick of de manier van plaatsen, dat ligt aan een adblocker of iets anders.

      Waarom zouden we uberhaupt mensen naar een andere site willen sturen als we het hier tonen?

      • + 4
      • 10 nov 2020 - 10:14
    • @GPT.oday. Ik heb al vaker aangegeven dat ik géén Adblocker aan heb staan en meerdere mensen hebben er hier last van. De filmpjes van S.t.r.e.a.m.a.b.l.e kan ik hier ook niet zien en op elke andere s.i.t.e. wél. In feite kan ik op elke s.i.t.e alle filmpjes bekijken, behalve op deze s.i.t.e. Zou het dan werkelijk aan mijn laptop liggen? Ik heb al vaker gevraagd of er misschien een link onder geplaatst zou kunnen worden, dat is een kleine moeite, maar mijn vraag wordt niet eens serieus genomen , laat staan beantwoordt.

      • + 4
      • 10 nov 2020 - 11:27
    • probeer het eens in een andere browser, incognito of een andere laptop. Je bent de enige die dit probleem heeft. Stuur ons anders eens een filmpje ervan.

      • + 0
      • 10 nov 2020 - 12:08
    • Ik heb een andere browser gebruikt. Ik krijg weer alleen de reclame van Hankook tire te zien met Real Madrid en vervolgens blijft het zwart met de tekst Sophia Floersch. Speelt niet verder af.
      Als ik op de rechter muisknop klik voor een eventuele link,
      krijg ik dit te zien: "blue billywig video player. "
      Dit alles op twee verschillende laptops en een gewone PC.

      • + 3
      • 10 nov 2020 - 12:23
    • Joeppp

      Posts: 4.079

      Dat is niet helemaal waar Gptoday. Ik hoor er vrij veel "klachten" over. Op mijn telefoon probeer ik het niet eens en dat is een Apple. Op mijn windows computer werken de filmpjes maar via safari op mijn laptop niet. Nu maakt mij het verder niet zoveel uit, ik kan best zonder een filmpje, maar het is niet zo dat Pietje de enige is met een probleem hiermee. Meestal staan onder de filmpjes wel een stuk of 5 commentaren van mensen met hetzelfde probleem, als je het al een probleem kan noemen.

      • + 5
      • 10 nov 2020 - 12:30
    • Hij is niet de enige. Ik heb daar ook regelmatig last van. Met name op de telefoon.

      • + 2
      • 10 nov 2020 - 13:20
    • flyineddy

      Posts: 796

      Ook hier iemand die er geregeld "last" van heeft. Het is wel machine- en browsergevoelig.

      Op mijn laptop met Windows 10 en Chrome heb ik geen problemen, op mijn oude iMac (2009) met een verouderde Safari ook niet. Met en recente Firefox op mijn oude iMac heb ik wel problemen. Ik heb Adblock al uit staan, maar dan nog moet ik de pagina met een video openen in een incognito venster. Daarnaast moet ik ook nog een andere ingebouwde beveiligingsfunctie van Firefox uitschakelen om de video te kunnen afspelen. (Ik weet nu niet hoe die functie heet en kan het niet controleren. Staat links in de adresbalk als je op een symbooltje klikt. (volgens mij een schild symbooltje)).

      Firefox is mijn standaard browser op mijn iMac, dus het is erg vervelend om al deze omslachtige handelingen te moeten doen om een video te kunnen bekijken. Dat is mij vaak de moeite niet waard.

      Eddy.

      • + 1
      • 10 nov 2020 - 13:23
    • Het zou ook kunnen zijn dat er een HTML5 autoplay blocker tussen zit of ergens in je settings of anti malware software dat die de 2e autoplay blokkeerd, dat na de reclame die eerst komt dat er niks meer gespeeld word dat het filmpje geblokkeerd word , ik heb daar op andere plekken wel eens last van gehad

      • + 0
      • 10 nov 2020 - 14:42
    • Ik moet zeggen, het filmpje deed het bij mij, tot mijn verbazing. Windows10, Chrome, UBlock Origin.

      • + 0
      • 10 nov 2020 - 23:40
    • Arie54

      Posts: 3.625

      @GPToday.net: Ik draai wél een AdBlocker maar kan het filmpje gewoon zien. Maar soms plaatsen jullie filmpjes die ik vanwege een of andere regio-beperking hier in Frankrijk niet kan openen.

      • + 0
      • 11 nov 2020 - 09:23
  • walteij

    Posts: 1.428

    Samenvatting van het filmpje:
    Sophia stapt in de auto, daarna probeert ze weg te rijden, maar met 1200pk en heel veel koppel is het erg makkelijk om je banden op te roken in plaats van heel hard te gaan.

    • + 1
    • 10 nov 2020 - 09:39
    • Hansnah

      Posts: 304

      Hankook gaat ook banden ontwikkelen met een dubbel zo dik loopvlak, speciaal voor Sophia ;-)

      • + 0
      • 10 nov 2020 - 09:47
  • 'De start ging goed, alleen had ik wat wielspin'

    • + 0
    • 10 nov 2020 - 10:04
  • Joeppp

    Posts: 4.079

    Lekker milieuvriendelijk zo'n rookgordijn.

    • + 0
    • 10 nov 2020 - 10:50

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 1 dec 2000 (20)
  • Geb. plaats Grünwald, Lower Saxony, Germany, Duitsland
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit