Albers: "Flinke schade door enkele flinke tikken"
- Gepubliceerd op 19 mei 2008 10:45
-
11
- Door: Rob Veenstra
Het begon goed in de warm-up, zegt Albers. We konden het tempo vooraan prima volgen en dat was een goed teken. We hadden ons als doel gesteld om in de race de top tien te halen, maar omdat ik in het begin van de race een paar flinke tikken heb opgevangen van enkele medecoureurs die soms wat te optimistisch waren in hun inhaalpogingen, liep mijn auto flinke schade op.
Daardoor had ik bijna geen downforce meer en was het tempo natuurlijk lang niet zo goed als eerder dit weekend. Ik wilde in ieder geval de race uitrijden voor het team, zodat we niet voor niets hier zijn gekomen. Dit was echt een gemiste kans en hopelijk hebben we over zes weken op de Norisring een incidentvrije race.
Trending nieuws
-
'Red Bull weigert Monaco-trofee aan Alpine te geven'
Het lijkt er sterk op dat het team van Red Bull Racing de beker van Isack Hadjar uit Monaco nog niet heeft overgedrag...
15 jun 2026 16:09 -
Verstappen zucht na nieuwe FIA-plannen: "Liever dat dan deze onzin"
Max Verstappen is redelijk tevreden met de aangekondigde aanpassingen aan de motorregels. Verstappen is een uitgespro...
15 jun 2026 16:46 -
Wolff blij voor Hamilton: "Misschien komt het door Kardashian"
Toto Wolff heeft met warme woorden gereageerd op de eerste Grand Prix-overwinning van Lewis Hamilton voor Ferrari. De...
15 jun 2026 17:22 -
Ferrari-president bedankt Hamilton na eerste zege: "Emotioneel moment"
De eerste overwinning van Lewis Hamilton in Ferrari-kleuren heeft ook binnen de hoogste regionen van het Italiaanse m...
15 jun 2026 18:46 -
Formule 1 wil Alonso behouden: "We hebben helden nodig in de sport"
Stefano Domenicali heeft zich lovend uitgelaten over Fernando Alonso. De Formule 1-baas ziet de tweevoudig wereldkamp...
15 jun 2026 18:09
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (11)
Login om te reagerenPosts: 1.966
En ook hier weer is het de schuld van een ander....zucht.Chris, ik heb het beste met je voor, maar relativeer eens en neem een media cursus!Dat die anderen inhaalden kwam gewoon omdat je te langzaam weg was...
Posts: 7.177
Niet te min is hij wel geraakt! En dat is wat hij zegt en het was niet 1 tik maar meerdere. Daarnaast rijd hij wel goed moet je maar een kijken naar zijn teamgenote... :S
Posts: 5.792
Je kunt zelf ook eens en keer wat agressiever rijden en dan ben je niet degene die ze krijgt maar ze uitdeelt.Wat is er nu weer over van die grote bek van hem weer niks hou toch eens die grote muil van je dicht Alberts en rij gewoon je rondjes achteraan
Posts: 7.177
Gast hij heeft hier geen ene grote bek! mensen vragen zulke dingen hij geeft gewoon atwoord. dus wat kom je nou weer moeilijk doen! Die gast rijd harstikke goed en niet achter aan!! Moet je kijken hoe hij zijn teamgenote inmaakt! Ga lkkr ergens anders klagen! want als jij albers een zeikerd is dan ben jij dat nu ook want jij zeikt ook dan kan ik tegen jou zeggen \"lees gewoon het artikel zonder te reageren\"
Posts: 265
Kerel, ik vind jou nu een zeikerd. Albers roept voor elke wedstrijd, behalve op Hockenheim, dat hij voor een goed resultaat gaat, en elke keer eindigt hij weer achteraan. Wat dat betreft ben ik het helemaal met Felix eens, rij zelf wat aggressiever, misschien dat je dan kan inhalen en niet ingehaald kan worden.
Posts: 7.177
Vna mij mag je mij een zeikerd noemen maar je verwacht van hem in een 1 jaar oude auto heel wta beters. En er izjn mensen die dingen vragen aan hem en dat zetten ze hier op de site en dat is wat jij leest! Dus wat heeft albers en mee te maken dat het hem gevraagd wordt
ze vragen altijd wat verwacht je dit weekend. En hoe denk je dta het gaat lopen! Dus ga niet zuren dat hij daar gewoon antwoord op!
Posts: 985
Hij rijdt in een twee jaar oude auto. Kun je je verwachtingen weer bijstellen.
Trouwens er is een verschil tussen denken hoe het gaat en hopen hoe het gaat. De meeste coureurs hebben het over hopen, zo ook Albers.
Posts: 41
Het lijkt dat we hier te maken hebben met een hyperactieve Albers-Fan. Laat even duidelijk zijn dat een ieder zijn eigen mening mag geven, jouw reactie gaat iets tever. Respecteer aub een ieder...
Dat Albers een goede rijder is twijfelt niemand aan, dit heeft hij meer dan zat in het verleden laten zien. Echter is Albers een slechte verliezer, klaagt steen en been als hij slecht finisht of uitvalt. Je hoort nooit dat Albers zelf iets fouts gedaan heeft, altijd de ander de schuld geven, iets wat ik als ex-official zelfs al heb mee mogen maken met Albers.
Kortom, Gassuh heeft met zijn mening wel een punt. Albers moet gewoon lekker rijden zoals hij nu doet en ook tikken terug geven, hij komt er toch wel. Soms de fout bij je eigen leggen is ook nodig .wat Albers nu doet gaat meer richting onsportief .
F1Today heeft ook een eigen Hyves.
Kijk snel en wordt lid op: f1today.hyves.nl/
Posts: 5.792
De teamgenote die stond net achter hem en dat gelul dat de wagen ouder is wil een ding zeggen dat hij dan ook lichter is ,het gaat mij erom dat er meerdere rijden met oudere wagens zoals Ralf en Lauda enz en als je je dan zelf zo goed vind en je Q je voor hun dat moet je ook eens voor ze eindigen
Posts: 7.177
Nou sorry maar als je naar qual kijkt zie je dat hij een seconde bijna sneller was. Daarnaast zoals ze hier melde had hij problemen had dat hij getikt werd daarom was hij langzamer. Daarnaast kijk maar naar de andere races dan zie je dat hij ook veel sneller was dan haar. En ralf zit in een 1 jarige oude wagen! geen 2. En ralf laat ook niet veel achter! Staat meestal niet ver voor albers. En misschien is hij wel lichter maar de aro is veel minder en power volgens mij ook dus dat maakt het langzamer.
Posts: 3.840
Nou, of Albers goed is of niet, maar wat ik wel gaaf vind is dat Madam Legge maar 2 seconden erachter is gefinisched!
Go Go Girl :)