user icon

IndyCar annuleert eindejaarsgala en huldiging van kampioen

  • Gepubliceerd op 17 okt 2011 13:25
  • comments 10
  • Door: Rob Veenstra
De organisatie van de IndyCar heeft de 2011 Championship Celebration die voor vanavond in Las Vegas op het programma stond geschrapt. Het evenement ter ere van de kampioenen van dit jaar is ongepast na de tragische dood van Dan Wheldon na een crash in de race van gisteren.

De IndyCar is bezig om een publieke herdenkingsdienst voor Wheldon te organiseren. “Ik heb geen woorden om mijn gevoel te uiten na het overlijden van Dan. Zijn besmettelijke glimlach, enerverende karakter en grote hart maakten van hem een van de prettigste personen die ik heb leren kennen. Een betere ambassadeur voor onze klasse was er niet. Dan vertegenwoordigde de IndyCar met respect en integriteit. Dan zal in onze gedachten niet alleen voortleven als een geweldige coureur, maar ook als fantastisch mens. Mijn gebeden gaan in deze moeilijke tijd uit naar zijn vrouw Susie en hun twee kinderen”, aldus IndyCar-directeur Randy Bernard.

Reacties (10)

Login om te reageren
  • Lorenzo

    Posts: 167

    En....van wie is die quote?

    • + 0
    • 17 okt 2011 - 13:26
    • Lorenzo

      Posts: 167

      Ik ben scheel, excuus

      • + 0
      • 17 okt 2011 - 13:26
  • ik ben er echt kapot van. Tranen over mijn wangen na het zien van de tribute. Voor Susie en de twee kids is dit echt een drama, ook voor de ouders van Dan. Ik het nog steeds niet bevatten. Ik ging slapen na die crash en ik lees in de ochtend dat hij was overleden, dat kwam echt hard aan.

    Rest In Peace Dan may you be Reborn In Paradise !

    • + 0
    • 17 okt 2011 - 14:06
  • ik voel hetzelfde Kooleracert.... Hou t ook niet droog bij die salute rondjes ter ere van Wheldon. en dan zn vrouw en die kleine mennekes die z\'n vader nooit zullen herinneren, pff.. Crash was ook echt asociaal gigantisch...

    • + 0
    • 17 okt 2011 - 14:28
  • miauw

    Posts: 1.136

    It\'s all in te game, maar zwaar klote dat het zo voor hem moest eindigen. Ik hoop dat hij zijn vrouw en kinders goed verzorgd heeft achtergelaten.

    • + 0
    • 17 okt 2011 - 14:43
  • Robbert89

    Posts: 305

    Nog steeds erg triest. Vind de poll wel een beetje populistisch en ongepast.

    • + 0
    • 17 okt 2011 - 23:08
    • Ja echt belachelijk.

      Alle openwheel races zijn zo Open wheeL. Heeft of had niet eens met Indycar te maken maar met de \'track\'. De barriers zijn te laag en/of de opvang daarboven, had daarmee te maken.

      Is het in de keuken veilig of wat ik onlangs heb ervaren? Woningbrand, lag te slapen.

      Wat is veilig[punt]

      • + 0
      • 18 okt 2011 - 08:00
  • Marcd

    Posts: 397

    Op geenstijl bij \"gigapic\" staan (ik weet niet hoe ik het moet noemen) \"mooie\"(niet het goede woord) \"spectaculaire\" (ook niet het goede woord) foto\'s van het verschrikkelijke ongeluk.

    • + 0
    • 18 okt 2011 - 08:44

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Krijgen we dit jaar een titanenstrijd tussen Lewis Hamilton en Max Verstappen te zien?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar