Frijns bekoopt gewaagde actie op Bird met uitvalbeurt
- Gepubliceerd op 07 jul 2013 11:31
-
102
- Door: Rob Veenstra
De Nederlander van Hilmer Motorsport dook in bocht 3 in een klein gaatje, maar Bird gooide de deur dicht. De twee raakten elkaar en Frijns ging in de rondte. Zijn race eindigde in de pitstraat. Teamgenoot Jon Lancaster trok zich daar allemaal niets van aan. De Brit wist James Calado achter zich te houden en won net als op Silverstone de sprintrace.
Fabio Leimer reed onzichtbaar naar een derde klassering. Voor Daniel de Jong was de race snel voorbij. Een incident met Stephane Richelmi beschadigde zijn auto en veroorzaakte een safety car-periode. In het kampioenschap leidt Coletti nog steeds, ondanks dat de Monegask vandaag geen punten scoorde. Nasr profiteerde daar slechts gedeeltelijk van.
Trending nieuws
-
Verstappen zet Russell te kakken: "Nu vol gas?"
Max Verstappen was tijdens de race in Oostenrijk het controversiële slot van de kwalificatie van een dag eerder ...
28 jun 2026 18:16 -
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Wolff voorspelt ingrijpende problemen voor Ferrari
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft na afloop van de Oostenrijkse Grand Prix hard uitgehaald naar Ferrari. De Oostenri...
28 jun 2026 18:39 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 aug 1992 (33)
- Geb. plaats Brasilia, BR
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,75 m
0 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Nasr

Reacties (102)
Login om te reagerenPosts: 537
Heerlijk die agressie. Dat vind ik nou echte Top Racers.
Posts: 774
Echte top racers rijden toch ook met hun hoofd. Bij Frijns krijg ik een beetje het idee dat hij te gefrustreerd raakt als het even niet loopt zoals hij wil. Hij is bloedsnel maar moet nog wat beter leren om z\'n koppie te gebruiken en misschien een paar bochten te wachten. Wie weet wat er dan nog mogelijk was geweest.
Posts: 2.368
test
Posts: 2.323
hopelijk laat hij de laatste 5 weekenden wel zien dat hij constant kan zijn.
Posts: 1.332
Weer een slechte race, toont aan dat hij nog een hoop moet leren.
Posts: 931
Dat komt wel zie je aan Grossjean, stond toch vandaag op het podium GP Duitsland.
Posts: 298
If you no longer go for a gap that exist, you\'re no longer a racing driver
Posts: 1.315
Ja jammer alleen dat zijn \'gap\' niet \'existed\'. Moet inderdaad nog een hoop leren, die start was echt een Webbertje..
Posts: 505
Frijns went for a gap that didnt exist.
Posts: 2.368
O jawel, die \'gap\' was er wel degelijk, alleen besloot de coureur voor hem juist een fractie van een seconde later ook maar eens te gaan inhalen. En ja, toen was die \'gap\' er ineens niet meer. Shit happens....
Posts: 1.213
Ja, race incident. Hij dook erin maar ze waren met zijn drieën in de bocht. Uiteindelijk meer de binnenbocht moeten pakken en de wielen raakten elkaar. Spijtig en zeker jammer.
De commentatoren met Buxton? Ze hebben niet echt een dikke vel qua racen. Altijd maar weer het laatste race van WSR aanhalen en dat Frijns té agressief zou zijn. Laten ze dat eens mooi aan de wedstrijdleiding over. Dit gaat niet meer over een mening.
Posts: 1.510
Het is echt zo jammer, hij heeft echt het talent, maar het komt er gewoon even niet uit nu.
Posts: 164
Blahblahblah en maar zeike over vdg!!!! Alweer niet uitgereden. Ow ow wat is het toch een top talent en oh oh wat ksn vdg er toch weinig van. Iederee over 1 kam scheren wat de laatste weken rijdt frijns dramatisch
Posts: 1.510
VDG kan er inderdaad niks van en teert op het geld van schoonvader. Met deze reactie toon je aan dat je 0.0 weet over de opstapklasses naar de F1.
Posts: 1.213
@denman21, te vroeg drinken heeft geen zin en maakt niet echt zinnen. Heeft geen zin.
Wat gaat het hier toch achteruit zeg, op de \"forum\".
Posts: 7.074
@mika
behoorlijk kansloze reactie van je,frijns heeft talent,maar giedo heeft dat ook,en wat dan nog schoonvader?iedereen heeft een soort van schoonvader,anders kom je niet in de F1,of dacht je van wel?
Posts: 630
@denman21
Wat een onzin weer. Ik zie vdG niet knokken zoals Frijns. Frijns zit er wel bij, vdG zit op dit moment niet bij Pic of Bianchi. Begrijp me niet verkeerd, ik denk helemaal niet dat vdG een prutser is, ik denk wel dat Frijns veel meer in z\'n mars heeft. Het feit dat hij geen vaste plek heeft voert natuurlijk de prestatiedruk wel op, dit ervaart vdG op een veel lichtere manier.
Verder...
a gap that didn\'t excist? Beetje overdreven. Het gat was zeker daar (kijkend vanuit de cockpit), iemand die zo onder druk staat, en ook nog eens een beroerde start heeft gehad gaat daar dan voor. Of het verstandig was? Denk het niet, misschien was het beter te wachten. Of het begrijpelijk is? Ja, ik vind van wel. Achteraf praten is makkelijk.
Snap het gezeur eigenlijk niet zo. Er zit een Nederlander in de F1, en een Nederlander in de GP2. Dat onze Belgische vrienden hun \"afkraken\" is wel leuk, maar onder elkaar? Stop er toch mee, probeer eens meer te genieten! Persoonlijk geniet ik meer van Frijns en hoop dat hij de GP2 uit mag rijden en rustig blijft en punten scoort. vdG moet eens stoppen met alles als een leerproces te zien en gewoon eens met die bak tot het uiterste gaan! Risico nemen, anders redt ie het nooit!
Posts: 7.074
meer in je mars hebben betekent ook dat je je kop erbij houdt,vind frijn echt een talent,maar na 10 races,is de score behoorlijk matig,terwijl het niet nodig was,F1 teams willen dit ook niet zien,die willen ook iemand hebben die verstandig doet en punten behaald voor je
Posts: 2.368
@ MIDNIGHT4U: Men gaat hier inderdaad hard achteruit, want als je \'DE forum\' schrijft in plaats van \'HET forum\' dan moet je gewoon gauw terug naar school!
Posts: 5.875
@GPGERT3: Als jij dan ook even naar school gaat om te leren hoe samen leven en elkaar verdragen werkt. Wil je examen cijferlijst van je middelbare school is met ons delen? (of heb je die nog niet afgerond?) Misschien dat we je hoge begaafdheid dan is begrijpen en je niet meer op onze zenuwen werkt....
Posts: 1.213
@GPGERT3, Heerlijke reactie heb je weer. Ik ben niet goed in Nederlands en nooit geweest. Ben blij dat jij wel onderscheidt kan maken met \"de\" en \"het\".
Niet gek dat jij GPGert3 moest aanmaken om hier te kunnen reageren. Walgelijk a-sociale persoon ben je.
Posts: 2.368
@ REMEDY81: allang afgerond. Gewoon een keurig nette \'7\' voor Nederlands.
@ MIDNIGHT4U: Stakkertje....
Posts: 2.277
@Gpgert
Sta je er bij stil dat sommige mensen beter in andere\'vakken\' kunnen zijn? Misschien hebben sommige wel dyslexie, kunnen zij niks aan doen..net alsof jij met alles even competent bent.
Kun je misschien een keer ophouden met iedereen te verbeteren?
Posts: 5.875
@GPGERT3: Dat je in Nederlands een voldoende had dat hoop ik toch als je er zo op hamert... Maar je cijfers voor wiskunde, natuurkunde en maatschappij leer? Trouwens nog een punt je hamert zo erg op juist taal gebruik maar wat laat een taalkundige na aan de wereld? Iemand die goed in wiskunde of natuurkunde is kan een goeie engineer worden en kan zo iets maken waar de wereld na zijn dood nog wat aan heeft. Iemand die in de zorg goed is kan mensen beter maken en zo mensen verder helpen. Wat kan een taal purist de wereld na laten?
Posts: 2.368
@ PLUKJEE92: Nee!
@ REMEDY81: 7,7,8. Literatuur natuurlijk.
Posts: 5.875
@GPGERT3: Prima lijst kan niet anders zeggen. We zullen het hier nooit over eens worden. Maar ik heb aan grote projecten gewerkt waar over 50 jaar en nog langer gebruik gemaakt van gaat worden. Hier hebben elke dag mensen profijt van. Litteratuur is iets voor een klein groepje mensen die er van houden maar in mijn ogen heeft dit geen invloed op het dagelijks leven (mijn mening natuurlijk). Begrijp me niet verkeerd mensen die taal belangrijk vinden en zich daar dagelijks mee bezig willen houden prima, maar probeer niet op een forum (het is geen kwaliteitskrant hier) mensen constant te verbeteren en ze het land uit te sturen omdat ze soms taal foutjes maken. Ik weet dat ik semi dyslectisch ben maar kan mij in het dagelijks leven meer dan prima redden en heb een goeie baan op HBO/WO niveau met flinke verantwoordelijkheden. Waarom zou ik dan het land uit moeten??? Dat mag je mij uitleggen.
Posts: 2.368
@ REMEDY81: Jij moet het land helemaal niet uit. Waarom denk je dat?
Ben wel benieuwd aan welke projecten je gewerkt hebt. Moet ik denken aan iets stedenbouwkundigs? Infrastructuur? Ik vraag dat uit belangstelling hoor, niet om je af te zeiken.
Posts: 5.875
@GPGERT3: Ik kan mij nog heel goed herinneren dat je vond dat ik maar het land het uit moest omdat ik taal fouten maakte. Ik kan het bewijs niet terug vinden omdat het bericht al te lang geleden is maar als je je reacties op de rest van het forum tegen andere zeggen genoeg. Waarom zit je constant mensen uit te foeteren? Geeft je dat een goed gevoel andere mensen af te zeiken?
Posts: 5.875
@GPGERT3: Nu even over mijn werk. Ik heb gewerkt aan de trein / beveiliging software van de Betuweroute en de HSL (en nu hoor ik je al zeggen op de HSL-Zuid rijden geen treinen door de Fyra maar de Thalys rijdt er al een aantal jaar zonder problemen) en nog een trace in Zwitserland. Daarnaast heb ik aan een projecten gewerkt voor de NAM en werk ik nu aan een systeem voor automatisch order pikken zodat als jij je pakje voor 19 uur besteld bij bol.com (o.i.d.) hij netjes de volgende dag bezorgd wordt. Best knap voor iemand die taal fouten maakt ;)
Posts: 2.368
@ REMEDY81: Vooruit, jij mag blijven. ;-)
Posts: 194
Zonde. Frijns heeft dit weekend laten zien tot de allersnelste talenten ter wereld te behoren, maar ook onbenulligheid en een neiging to acties die geen slagingskans hebben. Ik ben een enorme fan en weet zeker dat we een toekomstig F1 racewinnaar hebben in hem, maar iemand bij Sauber of Hilmer moet even met hem praten, want hij doet gewoon aparte acties soms. Vooral als die geruchten over Hulkenburg kloppen zou Frijns zeer binnenkort wel eens de F1 binnen komen en een koeler hoofd is daar zeker gewenst.
Posts: 7.074
wat zijn de geruchten over hulkenberg dan?
Posts: 194
Bild opende vanochtend met een verhaal dat Hulk al tijden niet is betaald. Zou zijn contract willen beeindigen en naar Lotus gaan om Grosjean te vervangen (of volgend jaar Kimi) en dan zou mij logisch lijken als Frijns daar in stapt.
Posts: 2.368
Gaat Hulkenberg nog tijdens dit seizoen overstappen naar een ander team?
En zo ja, naar welk team dan?
Posts: 9.176
Rtl dld meld dat Hulkenberg ontslag genomen heeft.
Posts: 7.074
en weet je wie er dan weer instap pedro delarosa
Posts: 2.250
Als Hülkenberg opstapt, wordt het zitje sowieso verkocht aan de hoogste bieder. Kobayashi met zijn centjes? Het zijn er helaas waarschijnlijk geen genoeg :(
Posts: 2.323
als hulkenberg stopt en ze nemen de hoogste bieder aan dan kan frijns ook wel stoppen... en dan is het trouwens ook EXIT Sauber.
Posts: 30
Jammer van beide races.Maar je hebt wel gevochten als een Nederlandse leeuw,en in de eerste race ben je het meest in beeld geweest bij F1 SKY.
Posts: 10.412
Nogmaals PRUTSER......
Posts: 2.368
Hou je mond!
Posts: 10.412
VDG laat hem alle hoeken van de baan zien..:p
Posts: 7.074
gert het is hout je mond
Posts: 2.323
msf1 en gerd het is houdt je mond!
lol frijns zou vdg op 1 ronde al 2 sec achterstand geven.
Posts: 2.250
Het is niet \"hout je mond\", ook niet \"houdt je mond\", maar zoals Gert het zegt: \"hou je mond!\"
Posts: 7.074
ok kennie
Posts: 4.805
Nee, het is houd je mond, jeez... Het is toch ook niet houen?
Posts: 4.805
Sorry hoor, maar dit is gewoon de stam van het werkwoord. Hoe wil je dat ooit met een t of dt schrijven? Jullie zijn toch naar school geweest?
Posts: 2.368
@ MASF1 07 Jul 2013 13:15
gert het is hout je mond
HA HA HA HA HA!
Pak gauw een eind hout en sla jezelf ermee MASF1!
Posts: 2.323
@GPGERT3
het is niet een eind hout het is een stuk hout. en rudi je hebt gelijk. dacht even dat het de hij vorm was maar je staat na het werk woord dus is het de stam en dat is in dit gevoel Houd. Hou is geen woord.
Posts: 758
Rudi heefd het bij hed juiste eint en gaad er deze week vandoor med deze prachtige magnetron!
Gerd, weer ruzie aan hed maken?
Posts: 2.368
@ LITTLE NIGHTMARE: Wat ben je toch een kansloze prutser....
Uit de Dikke van Dale:
eind (zelfstandig naamwoord; meervoud: einden), ein·de (zelfstandig naamwoord; meervoud: einden, eindes), end (het; o; meervoud: enden)
1
plaats waar iets ophoudt: ten einde raad zijn wanhopig
2
het uiterste gedeelte van een voorwerp: het bij het rechte eind hebben gelijk hebben
3
stuk(je) van beperkte lengte: een eind(je) touw
4
afloop, besluit
Betekenis 3 dus. Een eind hout is gewoon goed Nederlands voor een stuk hout.
Dat jij dat niet weet met jouw muizenhersentjes zegt heel veel....
Posts: 2.323
ik hoor nooit iemand een eind hout zeggen... maar ja zon nerd als jou die nooit een stuk hout aan raakt en niet eens weet hoe je een spijker in een stuk hout slaat tegen mij zegt dat ik muizenhersentjes is heb jij gewoon mierenhersens. je zag niet eens dat massa\'s spin niet aan hem lag maar waarschijnlijk het differentieel kapot ging. ow wat is een differentieel?? ik zou zeggen zoek het maar op in dat boekje dat jij uit je kop kent...
Posts: 2.368
@ LITTLE-NIGHTMARE: Echt wel, want ik sla geregeld de spijker op zijn kop!
En wat Massa betreft: Ik heb niets over zijn prestaties tijdens deze race gezegd, dus je kletst (weer eens) een eind weg....
Posts: 2.277
@ Gert
Ik neem aan dat je de dikke van Dale al klaar hebt liggen voordat je ook maar denkt deze site te bezoeken?
Wat ben je toch een betweter..
Posts: 2.323
je hebt niks neer gezet omdat dat tegen woordig voor jou gebeurd maar je dacht het wel.
enja als je zo een spijker op zn kop moet slaan... ik doe dat altijd met een hamer ipv een toetsenbord maarja als je nog geen hamer vast kan houden kan je idd beter je toetsenbord pakken
Posts: 2.368
@ LITTLE-NIGHTMARE:
Kansloos prutsertje, luister even heel goed: Jij hebt geen flauw idee van wat ik allemaal wel of niet denk. Jouw muizenbreintje kan daar eenvoudigweg niet bij, snap je wel?
Posts: 2.323
achjoh gertje
dat jij nou goed bent in nederlands (alhoewel afgeron een 7?? dat had ik ook) wil nog niet zeggen dat je slimmer bent want ik weet zeker dat jij geen 9 voor wiskunde had en geen 9 voor natuur schei kunde.
Posts: 2.368
@ LITTLE-NIGHTMARE: Gefeliciteerd met je VMBO-diplomaatje. Proest!
Posts: 2.323
ik kan ten minste nog wat maken met mn handen ipv alleen wat uit typen... jij hebt echt niks aan die overbodig kennis over nederlandse taal als je met een kapotte auto aan de kant van de snel weg staat.
Posts: 2.368
@ LITTLE-NIGHTMARE: Ik heb mijn auto (van een zeer degelijk merk) in onderhoud bij een gerenomeerde garage. Dus de kans dat ik langs de snelweg kom te staan is niet zo groot. Maar mocht dat gebeuren, dan bel ik gewoon de ANWB. Hopelijk komt er dan een fatsoenlijke wegenwacht aanrijden en niet zo\'n onbenul als jij....
Posts: 2.323
hier zie je het. jij kan gewoon niks. heel leuk dat je iedereen verbeterd op zijn taal maar jij kan verder niks. zo simpel is het, je doet niks voor de maatschapij. want ik denk ook niet dat je iets in de zorg doet.
Posts: 2.368
@ LITTLE-NIGHTMARE:
Ik doe wel degelijk iets voor de maatschappij. Ik wijs vervelende knulletjes als jij op hun fouten! ;-)
In dit geval moest het dus verbeterTTTTT zijn.
Posts: 2.323
nee sorry het is toch echt verbetert. maar waar ik jou op wees ? was toch echt een flinke misser van je hoor muizenhersentjes ipv muizen hersentjes ;)
Posts: 2.368
Nee onderknuppeltje, het is \'muizenhersens\' en niet \'muizen hersens\'.
Als je niet weet waar je het over hebt, hou dan gewoon je mond!
Posts: 2.323
nee, het is toch echt muizen hersentjes ;) muizenhersentjes komt nog niet eens door de spelling controle in word ;)
Posts: 2.368
Zeg stuk eigenwijs: pak voor een keer de van Dale er eens bij, voordat je allerlei onzin uitbraakt!
Posts: 3.224
en wederom laat pic vandaag zien dat hij de vloer aanveegt met die van de garde.
heiki er in van de garde exit.
Posts: 7.074
we zullen zien,ga lekker kijken en maak je niet zo druk
en het is trouwens van der garde,voordat gert je verbeterd
Posts: 2.368
Fout! Het is van der Garde. Met een hoofdletter. ;-)
Posts: 3.224
boekhoorn kan beter zijn geld ergens anders in stoppen dan deze bodemloze put.
Posts: 7.074
bel hem op zou ik zeggen,en uit je onvrede over zijn geld verspilling
Posts: 10.412
Jij zou het idd beter doen..
Posts: 1.524
Aha,Jacky is dus waarschijnlijk een goedkope Nijmegenaeeer,daarom zo gefrustreerd, over mijn naam!!!!!
Boekhoorn weet zijn geld goed te beleggen hoor,want autosport geeft je heeeeel veel p.r,en dat voetbalclubje( N.E.C,grijze muizen volgens mijn medewerkers,want ik heb er gelukkig geen verstand van),daar vermaak je een paar linkse luie ......... mee,levert dus helemaal niets op,ga a.u.b naar een goedkope Jan met de Pet voetbalsite.
Posts: 3.224
hup hup giedootje door rijden anders ben je vanavond om 23.00 uur nog niet binnen.
Posts: 7.074
spijkerjacky waar heb jij last van vandaag zeg??doe niet zo triest,ga lekker kijken,neem een biertje en ga lekker genieten
Posts: 1.524
En jij voor die tijd naar bed,want de wasknijperpers moet weer vroeg draaien.
Posts: 1.525
Wat zitten hier toch veel vreemde mensen.....
Posts: 7.074
is het rustig met bengelke,dan staat er wel een ander op
Posts: 3.224
@masf1 zo dom lullen doe jij nou ook over frijns.
Posts: 7.074
vind frijns juist een talent,maar t mag soms beter,zeg ik dan wat verkeerd???
Posts: 2.323
jonge als wij bij VDG zeggen het kan beter schiet jij gelijk in de verdediging.
Posts: 2.277
@masf1
Zoals Giedo bedoel je;-)
Posts: 7.177
Hij moet echt opletten met dit.... dit zorgt voor een slechte reputatie de laatste races...
Posts: 7.074
giedo gaat lekker!!
Posts: 7.074
en ook ze bandjes!!!
Posts: 9.505
Ging lekker
Posts: 7.074
gaat lekker
Posts: 2.734
toch ging, in de laatste ronde gaat Pic er nog voorbij.
Posts: 1
Ik ben nieuw hier en wil graag even op Frijns reageren. Ten eerste wil ik me verreweg van het geneuzel over Giedo vs Frijns houden. Dat slaat werkelijk nergens op. Ik heb zelf een tijd in de kartsport en de racewereld gewerkt en de twee zijn totaal niet met elkaar te vergelijken en belopen een geheel ander pad in de autosport. Laten we vooral trots zijn dat we twee coureurs hebben die op het hoogste niveau uitkomen.
Over Frijns. Ik heb hem vanaf het begin van zijn carrière gevolgd en al gauw was duidelijk dat deze jongen over uitzonderlijk talent beschikt. Wie dat in twijfel trekt heeft wat mij betreft niet echt veel verstand van de racerij. De afgelopen jaren is hij als een sneltrein door de junior klassen heen gegaan, iets waar de meeste talenten twee keer zolang overdoen. Dit betekent dat hij in een veel kortere tijd veel meer heeft moeten opsteken dan anders jongens waar hij nu tegen racet. Daarbij komt dat hij alles heeft gewonnen wat er te winnen viel, maar daar tegenover staat dat hij nauwelijks met verlies heeft moeten omgaan en daarnaast vergeten sommige dat dit pas zijn tweede jaar in auto\'s met meer dan 600 pk is.
Als je hem ziet rijden dan kan je alleen al zien dat hij over alles beschikt wat een racecoureur een goede racecoureur en hij een echt natuurtalent is. Die hopelijk goed begeleid word. De manier waarop hij het GP2 avontuur is in gegaan stond ik zelf in het begin niet achter. Zonder enige voorbereiding en zonder enige zekerheid voor een heel seizoen en zie ik de GP2 niet meer als de talentklasse die het in het begin was. Het is de laatste jaren veel meer een show klasse geworden en zijn het de jongens met 3 a 4 jaar ervaring die kampioen worden. WSR is de talentenklasse van dit moment en die heeft hij al op zijn naam geschreven. Dus waarom toch de GP2 nog doen, met het risico dat je meer kapot maakt dan je wint. Gelukkig laat hij wel zien meteen met de top mee te kunnen doen, al helpen de resultaten in de laatste 3 races niet echt mee. Wat vooral mijn bezwaar is dat hij nu een beetje gebruikt word als circusartiest. Twee dagen van te voren weten of je rijd of niet. Er is een regel die in elke topsport geld, onzekerheid is niet goed voor de prestaties en dat zie je nu ook bij Frijns gebeuren. Dat hij zich niet uit het veld laat slaan en toch elke keer voluit gaat dwingt veel respect bij mij af. Ga er maar aanstaan, alle ogen zijn op jou als de reizende ster in de racerij gericht en dan zo moeten rijden, op je 21ste. Zie weinigen hem dit nadoen. Dat kenmerkt hem en hopelijk zullen de grillige Nederlandse racefans hem volop blijven steunen, juist nu.
We hebben met Frijns een ruwe diamant in handen en als deze verder goed geslepen zal worden gaan we daar nog vele jaren plezier van beleven.
Posts: 2.277
+1 goed verhaal, hopen dat deze jongen de f1 toch echt gaat halen op talent!
Posts: 2.277
Welkom trouwens;)
Posts: 714
@racepassion; idd goed verhaal, ben het wel met je eens.
Posts: 2.368
@ LITTLE-NIGHTMARE 07 Jul 2013 19:52:
Kijk eens wie er te hard geroepen heeft over Massa:
www.f1today.net/nl(...)ieuw-een-eigen-fout
Niks differentieel, gewoon eigen fout. Sta jij even mooi voor l-u-l !
Muizenhersentjes, ik zei het toch al?
Posts: 2.323
achjoh dat willen ze iedereen laten doen geloven maar als je auto haaks linksafslaat waar die rechts af moet gaan dan zit er echt iets mis in de auto. zo dom is massa niet hoor om verkeerd te sturen. dat jij dat misschien wel bent met je mieren hersentjes. trouwens wel leuk dat jij niet weet dat Muizenhersentjes uit elkaar moet dus muizen hersentjes. achjah sommige mensen zijn zo slim niet met hun mieren hersentjes. en trouwens je zei dat je nog niks gezegd had over het incident. wie staat er nu even mooi voor lul? degene die dat altijd staat ;) (jij dus want ja dat kan jij niet raden met je mieren hersentjes)
Posts: 2.368
@ LITTLE-NIGHTMARE: !
Muizenhersenen hoort gewoon aan elkaar. Net als kalfshersenen. Dat je zo ongelooflijk dom en koppig bent dat je het tegendeel beweert, zonder even de moeite te nemen hoe het werkelijk zit, zegt genoeg.
En je staat dus zelf voor lul, want je had het gewoon helemaal mis inzake Massa.
Beste lezers: sla de berichten van LITTLE-NIGHTMARE maar gewoon over. Ze gaan toch nergens over!
Posts: 1.423
Zet allemaal die roze Frijns bril maar is een keer af. De jongen kan prima racen, maar het is absoluut niet het enige talent wat er rond rijdt. Hilmer is hier al het Minardi van de GP2 genoemd, en wat was het ongelooflijk knap dat Frijns er een race mee kon winnen. Realiteit is dat zijn teamgenoot races wint (ook al in die minardi blijkbaar) en punten sprokkelt, terwijl Frijns dat niet doet.
Tja, zuur voor de meesten hier vast, maar hij is absoluut niet rijp voor Formule 1. Hij vergooit teveel punten, rijdt niet met verstand. Dan kan je wel snel zijn en zogenaamd een pure racer bladibla, als puntje bij paaltje komt, willen teams een zowel snelle als slimme coureur. Er rijden in de GP2 op dit moment simpelweg 5-6 coureurs die beter zijn dan Frijns op het ogenblik. Frijns is nou eenmaal niet van het niveau Hamilton, Rosberg, Hulkenberg die gelijk een seizoen GP2 domineerden.
Posts: 2.368
Ahum, Lancaster heeft nu al twee keer met een Hilmer gewonnen....
Posts: 1.423
Beter lezen?
Posts: 9.925
De sprintrace weliswaar. Trulla, Frijns reed juist altijd erg met zijn koppie en kiende zijn races altijd erg slim uit. Zoals hij ook in Spanje deed. Het heeft denk ik vooral te maken dat hij totaal geen zekerheid heeft of hij de volgende race mag rijden. Dus elke race moet hij optimaal scoren en zichzelf laten zien. Dat is toch wel even andere koeken als je weet dat je het hele seizoen mag afmaken en daarin het volste vertrouwen hebt van je team.
En de GP2 is totaal niet meer hetzelfde toen Rosberg, Hamilton, Hulkenberg meteen hun eerste GP2 seizoen domineerde. De laatste jaren geeft de ervaring de doorslag wie het kampioenschap wint. Verder tel je niet even mee dat Frijns in Monaco eruit werd gekegeld en in Silverstone met een losse wielophanging reed. Puur op snelheid zit hij minimaal bij de beste drie van de GP2coureurs, met een dozijn minder ervaring. Dat is geen rozebril, dat is wat je duidelijk ziet als er een beetje verstand van hebt.
Posts: 2.368
Wat ik er mee bedoel te zeggen dat dit team dat volgens jou een soort Minardi is, nu al drie races heeft gewonnen!
Posts: 1.423
Euh nee? Je ziet de sarcastische ondertoon niet..?
Ik zeg juist dat die Hilmer als een zogenaamde prutsminardi wordt gezien hier, (let op, incoming sarcasme) en dat er al 3 races wonderbaarlijk mee zijn gewonnen. Om het duidelijk voor je te maken, die Hilmer wordt hier gebagataliseerd om de prestaties van Robinneke op te hemelen, terwijl het gewoon een prima team is.
Voor iemand die strooit met beledigingen als muizenbrein etcetera maak je niet echt een beste beurt.