Robin Frijns nestelt zich bovenaan in training
- Gepubliceerd op 05 jul 2013 12:47
-
20
- Door: Rob Veenstra
Mitch Evans, Fabio Leimer en Stefano Coletti vulden de resterende plekken in de top vijf op. Daniel de Jong legde beslag op P22. Hij gaf veel toe op teamgenoot Adrian Quaife-Hobbs. De kwalificatie vindt vanmiddag vanaf 15.55 uur plaats op de Nürburgring.
Trending nieuws
-
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36 -
Antonelli zelfkritisch na kostbare foutjes
WK-leider Andrea Kimi Antonelli haalde opgelucht adem na afloop van de Grand Prix van Oostenrijk. Hij had het niet ma...
28 jun 2026 16:54 -
Russell dolgelukkig na overwinning: "Het is alweer een tijdje geleden!"
George Russell heeft de Grand Prix van Oostenrijk gewonnen. De Mercedes-coureur heeft zijn auto van pole position naa...
28 jun 2026 16:50
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land CH
- Geb. datum 17 apr 1989 (37)
- Geb. plaats Rothrist, CH
- Gewicht 62.5 kg
- Lengte 169 m
0 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Fabio Leimer

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 3.224
toppie toppie robin vanmiddag nog een keer klasse kerel.
Posts: 1.551
Precies wat er moest gebeuren na de afgelopen 2 GP2 weekenden. Hopelijk kan ie deze lijn vasthouden in de rest van het weekend :)
Posts: 1.510
Mooi die onboard beelden van hem, echt gaaf. Herhaal dit even vanmiddag, echt een baas.
Posts: 2.877
Gaaf hé, wat een wagenbeheersing en het ziet er allemaal zo makkelijk uit. Het was niet eens een perfect rondje. 1.8 sneller dan zijn teamgenoot:-).
Posts: 152
Goede prestatie, nu maar hopen dat hij deze prestatie voor de rest van het weekend vast kan houden.
Posts: 2.877
Hoppa! Nu geen problemen met het chassis of een loterij kwalificatie als in Engeland en ik voorspel een dominant optreden dit weekend. Sommige beseffen nog steeds niet hoe goed deze jongen is. Kon zich in zijn tweede raceweekend meten met de top, ervaren jongens die al jaren GP2 rijden en lijkt het nu echt dat hij het heft in handen gaat nemen, net als hij in alle klassen hiervoor deed. En dat in een Hilmer! Hopelijk vanmiddag zijn eerste pole!
Posts: 632
Ik weet het niet hoor, maar vond het er niet echt strak uit zien dat beste rondje van hem.
Wedden dat hij zijn start weer verprutst. Die jongen kan zijn zenuwen niet de baas.
Ik zie toch echt meer potentie in Coletti of Hobbs.
Posts: 9.925
Wat een klasbak! Gaat zijn tweede zege dit weekend pakken, geen twijfel mogelijk.
Posts: 2.368
Wilhelmus van Nassouwe! :-)
Posts: 3.592
Fantastisch! Zeer netjes! Hoop dat ie weer eens op het podium mag eindigen dit weekend. En om zo te starten, is ie iig goed op weg!
Posts: 3.146
TOP!!
Posts: 19.806
Volhouden Robin! Ik duim voor je!
Posts: 7.033
Nu nog doen in de kwalificatie :) Met zijn vorm zit het wel goed in iedergeval :D
Posts: 380
als hij dit nou eens vast gaat houden dan kan k morgen flink gaan juichen op de tribune!
Posts: 2.368
Dan mag je ook namens mij juichen!!!
Posts: 7.074
Yes weer ouderwets frijns!!
Posts: 50
Ja hoor lekker ! Morgen genieten op de tribune !!! Hopen op een mooi resultaat.
Posts: 4.175
yeahhh P3 in de kwali, had in laatste ronde sneller kunnen zijn als ie niet werdt opgehouden door die DAMS. Anyway, mooi uitgangspunt voor morgen!
Posts: 7.033
de DAMS wagens waren een maatje te groot in de kwalificatie. Frijns start morgen vanaf P3. Best of the rest. Goede prestatie, vanaf die startpositie is voor morgen alles mogelijk.
Posts: 2.877
Yes, knap gedaan! Mooi positie voor morgen en Dams was duidelijk het te kloppen team