user icon

Marussia en Caterham spraken in de winter over een fusie

  • Gepubliceerd op 21 maa 2013 16:38
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra
De teams van Marussia en Caterham hebben afgelopen winter onderhandeld over een mogelijke fusie. Dat onthulde Bernie Ecclestone in een verklaring waarom Marussia nog niet in het bezit is van een nieuwe Concorde Agreement. De gesprekken liepen op niets uit.

Ecclestone in The Times: "Ik heb alles voorbereid voor de handtekening van Marussia. Het is geen probleem. Maar ze zijn niet blij geweest en ze gingen bijna samen met Caterham, dus daardoor was ik een beetje terughoudend om een akkoord met ze te sluiten."

Marussia-directeur Graeme Lowdon bevestigt die lezing tegenover Sky Sports. "Ik was niet betrokken in de gesprekken met Caterham en van wat ik begrijp waren de voorwaarden onacceptabel voor onze aandeelhouders, dus bleef alles bij het oude."

Reacties (21)

Login om te reageren
  • ook ma beter zo, want bij caterham is niet meer echt iets goeds te vinde

    • + 0
    • 21 maa 2013 - 16:55
    • masf1

      Posts: 7.066

      giedo zit er,dus er is wel wat goedsre vinden

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 17:45
    • Bengelke, je bent best een vervelende kerel. Wist je dat al?

      OT: Prima dat ze stand alone blijven. Volgend jaar moet de stap gemaakt worden met de nieuwe regels.

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 17:57
    • masf1

      Posts: 7.066

      bengelke is gewoon een gefrustreerde idioot,met posters van k3 boven ze bed

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 18:36
    • Arie_f1

      Posts: 2.847

      K3 vind ik nog erg volwassen voor deze jongen ! Stel je voor.. 3 vrouwen in elfenpakjes op het podium... ;)

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 18:54
    • gabini

      Posts: 818

      Nee he ? het was zeker wel wat voor je geweest als D\'ambrossio daar reed of niet?

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 18:55
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      Bengelke is gewoon een vies jaloers manneke. Het is dat er in zijn landje zo\'n belachelijk taaltje wordt gesproken, anders zouden we dat lappie grond meteen moeten anexeren! ;-)

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 19:16
    • Michel_73

      Posts: 105

      ...Annexeren met dubbel \'n\', graag....gert ;-)

      Niet zo happen, jongens...Goed weer om te vissen, zeker...?

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 19:22
    • masf1

      Posts: 7.066

      onze andere mede belgische forum leden,zijn aardige gasten,maar die bengelke is gewoon de weg kwijt,hij reageerd af en toe,zal wel te maken hebben met computer tijden in de pyschiatrische inrichting

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 19:26
    • @masf1
      Die vindt ik leuk..

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 19:31
    • AtteH

      Posts: 1.451

      Dat jullie nog altijd aandacht aan deze troll schenken...

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 19:54
    • Kenney

      Posts: 2.235

      GPGert, jij gaat hier mogelijks nog verder dan Bengelke... Bengelke beledigt nog alleen het Caterham-team, jij beledigt hier Vlaanderen en zijn inwoners. Ga jij ook maar even volwassen worden vooraleer zo\'n uitspraken te doen. Ik keur sowieso de uitspraken van Bengelke niet goed, laat dat duidelijk zijn. Ja, ik ben ook Belg.

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 20:18
    • masf1

      Posts: 7.066

      @KENNY

      gertje bedoeld het volgens mij niet zo,maar door die benglke wordt je het wel eens zat

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 20:31
    • Dan nog is het geen enkele reden om Belgen te gaan veralgemenen. Er hebben hier een hoop Nederlandse idioten op dit forum gezeten (CW, ...) en er zijn er nog steeds, je ziet ons toch ook niet zo reageren over de Nederlanders?

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 22:47
    • masf1

      Posts: 7.066

      joh probeer het alleen ff te sussen,belg of nederlander 1 pot nat,als we maar voor giedo zijn

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 22:52
    • Ach Bengelke.... Tsja. Ook hij heeft alle recht om zijn mening hier te ventileren, hoe irritant je het ook mag vinden, of hoe oneens je het er ook mee bent. Het is erg flauw om op een Nederlands forum te een lading chagerijn en zwartgalligheid uit te storten over een Nederlandse coureur. Het zal ook een spelletje van hem zijn, en door te happen blijft het zo. Dus gewoon dikke ignore en klaar. Desondanks heeft hij net zo veel recht als ieder ander lid hier om te reageren op deze site, met zijn meningen of inzichten.

      Het enige wat ik hem wel zeer zeer zeer kwalijk neem is dat hij Giedo\'s naam afkort met GVD. Niet 1 x maar alsmaar weer. Ten eerste dom en onterecht, omdat het GVDG zal moeten zijn, maar vooral kwalijk omdat je er mensen mee kan kwetsen. Er zullen hier ook gelovige mensrn lid zijn, en daar hoor je rekening mee te houden. En verder gewoon heel heel flauw.

      Ach ... Agewoon jaloers dan d\'Ambrosio tot op heden mislukt is in de F1, en er wel weer een Nederlander mee rijdt.... dus hij laat zich gewoon kennen.

      @Bengelke, hou rekening met andere op dit forum ivm het GVD geval, en verder adviseer ik je om je niet zo te laten kennen en gezellig mee te praten ipv klieren... maakt het voor jezelf en andere een stuk leuker.

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 23:16
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      @KENNEY: Kennelijk heb je de emoticon achter mijn berichtje gemist? Als iemand een grappige opmerking plaatst en je vat dat toch op als belediging, dan ligt dat aan jou en niet aan degene die het bericht plaatste!

      @MICHEL_73: Yep, tikfoutje... You got me there! :-)

      Verder beledigt Bengelke alle Nederlandse race-fans keer op keer. Eerst door de blasfemische afkoring die hij voor Giedo had verzonnen en nu door te zeggen dat er bij Caterham echt niets goeds meer is te vinden.

      Wel Bengelke, ik heb nieuws voor je: Jerommeke is bij Lotus gedegradeerd! Die rijdt echt never nooit een F1-race meer!

      • + 0
      • 22 maa 2013 - 12:35
  • guardian

    Posts: 227

    Beetje vaag een fusie tussen de twee, dat zou weer een team minder betekenen.

    • + 0
    • 21 maa 2013 - 17:49
    • Bernie heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij het liefst 10 teams heeft, die speelt wel mee denk ik.

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 18:40
  • Kennie

    Posts: 2.585

    Is het eigenlijk mogelijk om te fuseren en er a la Red Bull / Toro Rosso 2 teams van te maken ? Richt je een bedrijfje op dat Caterrussia of Marruterham (ofzo) Technologies heet dat dan weer 2 \"verschillende\" auto\'s ontwerpt en bouwt.

    Scheelt toch kosten.

    • + 0
    • 21 maa 2013 - 22:51
    • masf1

      Posts: 7.066

      dat kennie t

      • + 0
      • 21 maa 2013 - 22:57

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Gaat Lewis Hamilton door in de Formule 1?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa 2021
Bahrein
16 - 18 apr 2021
Italië
30 - 2 mei 2021
Portugal
7 - 9 mei 2021
Spanje
20 - 23 mei 2021
Monaco
4 - 6 jun 2021
Azerbeidzjan
18 - 20 jun 2021
Frankrijk
25 - 27 jun 2021
Oostenrijk
2 - 4 jul 2021
Oostenrijk
16 - 18 jul 2021
Groot Brittannië
30 - 1 aug 2021
Hongarije
27 - 29 aug 2021
België
3 - 5 sep 2021
Nederland
10 - 12 sep 2021
Italië
24 - 26 sep 2021
Rusland
8 - 10 okt 2021
Japan
8 - 10 okt 2021
Turkije
22 - 24 okt 2021
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov 2021
Mexico (land)
12 - 14 nov 2021
Brazilië
19 - 21 nov 2021
Qatar
3 - 5 dec 2021
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec 2021
Verenigde Arabische Emiraten
-
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa 2021
16 - 18 apr 2021
30 - 2 mei 2021
7 - 9 mei 2021
20 - 23 mei 2021
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun 2021
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun 2021
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun 2021
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul 2021
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul 2021
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug 2021
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug 2021
3 - 5 sep 2021
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep 2021
Italië Monza
24 - 26 sep 2021
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt 2021
8 - 10 okt 2021
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt 2021
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov 2021
12 - 14 nov 2021
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov 2021
3 - 5 dec 2021
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec 2021
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
-
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar