Video: Eerste gameplay trailer voor nieuwe game F1 2020
- Gepubliceerd op 13 mei 2020 08:49
-
22
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Verstappen kan recordjacht voortzetten in Oostenrijk
Max Verstappen geldt niet als de topfavoriet voor de zege op de Red Bull Ring, maar de cijfers zullen hem wel een goe...
22 jun 2026 13:22 -
'Red Bull zet alles op alles en doet Verstappen astronomische aanbieding'
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft de gemoederen bezighouden. In aanloop naar de Grand Prix va...
22 jun 2026 14:09 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
'Williams wil niet wachten op Sainz en Albon: Pérez mogelijk naar Britse renstal'
Williams houdt de ontwikkelingen op de rijdersmarkt nauwlettend in de gaten. De renstal uit Grove zou serieuze intere...
22 jun 2026 15:24 -
Haas geeft Le Mans-winnaar de kans in Oostenrijk
Het team van Haas geeft aankomend weekend in Oostenrijk reservecoureur en Le Mans-winnaar Ryo Hirakawa de kans in de ...
22 jun 2026 14:47
Reacties (22)
Login om te reageren-
Vermaak me op dit moment kostelijk met F1 2019. En ja, ik weet wel dat het niet super realistisch is, maar moet dat dan? Als het maar leuk is!
- + 1
- 13 mei 2020 - 08:54
-
Offline wel ja. Online niet.
Ikzelf heb het liever realistischer. Na Assetto Corsa Competizione geef ik het sowieso een kans. De Force India klopt iig niet, bij bovenstaande afbeelding van de gameplay trailer (jaja ik weet dat het work in progress is :-p).- + 0
- 13 mei 2020 - 09:03
-
Precies dit!!
Daarom moet ik wel lachen als mensen hier zeggen : "het is niet realistisch qua handling". Gewoon 99.99% van de mensen hier heeft nog nooit in een F1 auto gezeten, laat staan gereden.
Maar..... idd! Ik haal er ook veel plezier uit. Meestal als ik alleen race, dan zet ik echt alle hulpmiddelen uit, moeilijkheidsgraag niet op het hoogste, en zelf schakelen.
Race ik met vrienden offline, dan is het vaak automatisch schakelen, maar wel met alle hulpmiddelen uit.
Ik zou VR nog steeds een mega toevoeging vinden, want zo vaak race ik wel met de Mercedes F1 in GT Sport in VR.- + 1
- 13 mei 2020 - 09:04
-
Online vind ik juist heel leuk eigenlijk. Mits de anderen in de lobby zich gedragen. Zolang je safety rating een S is wordt je automatisch gelinkt aan de (meestal) cleanere mensen die ook een S rating hebben. In 80% van de gevallen kunnen het leuke gevechten en races zijn. Helaas heb je alsnog Grosjeans ertussen zitten en andere first lap nutcases die het na 1 of 2 bochten voor je verzieken.
- + 1
- 13 mei 2020 - 09:16
-
Ik ook! Aan het einde van de dag even een half uurtje racen. Moeilijkheidsgraad op 95% en dan als 20ste kwalificeren.
- + 1
- 13 mei 2020 - 09:20
-
@Roy, zet eens beelden online van jou als je rijdt want ik geloof geen hol van wat je zegt! En neem van mij aan, slechts 0,0000000000000000000000000000000000001% zal ooit met een F1 wagen rijden, laat staan van hier zoals jij zegt :D :D :D
- + 0
- 13 mei 2020 - 10:11
-
@Mutt3n ; doe je psn id maar, racen we online..... laat ik het je zien
- + 0
- 13 mei 2020 - 10:34
-
En volgens mij moet je dat 99,99% niet zo letterlijk nemen , ik bedoel alleen maar te zeggen dat bijna niemand weet hoe een F1 racer echt racet. Ik snap de discussie altijd wel hoor : Arcade vs. Sim.
Maar codemasters maakt van deze game geen sim, ivm lage instap dremper.
Daarbij, ik geef toch ook gewoon aan, moeilijkheidsgraad niet op hoogste, wel zelf schakelen.... Dus ik weet niet wat je wil bashen.- + 0
- 13 mei 2020 - 10:36
-
en dit dan Roy? "dan zet ik echt alle hulpmiddelen uit" en sorry, ik speel dat spel niet, maar als je zo hoog van de toren blaast, dan wil ik bewijs zien en dat kan je blijkbaar niet leveren :p
- + 0
- 13 mei 2020 - 11:16
-
@mutt3n ; als je wel had gespeeld , wist je dat codemasters gewoon een meer arcade game afleverd ipv een sim.
Ik wil wel bewijs geven, maar jij hebt geen psn.... nou..... Doe jij even je mail adres ploppen? maak ik vanavond even videotje voor je!!
Maar als ik het dan wel goed doe? Geef je dan toe dat je gewoon een gruwelijke basher bent met een grote bek?- + 1
- 13 mei 2020 - 11:31
-
mUtt3n
Dat is toch die aap die mij dood wenste een tijd terug?
Iets met hopen dat ik sterf aan Corona.- + 2
- 13 mei 2020 - 11:36
-
Buurman ;
Was al even wat reacties aan het terug scrollen, bijzonder ventje wel. Net alsof het zo bijzonder is dat je alle hulpmiddelen uitzet in een arcade game als F12020. Ik zeg er ook gewoon bij dat ik niet op aller moeilijkste heb staan. En dan zelf het niet spelen/kennen? bijzonder wel.
Geen idee wat er mis is met hem...... Ik laat die discussie varen met hem- + 2
- 13 mei 2020 - 11:38
-
Ja precies. Stekkertje los daar hoor.
- + 2
- 13 mei 2020 - 11:41
-
@Roy
Er hebben al meerdere F1 coureurs laten weten dat de F1 games niet realistisch aanvoelen.- + 1
- 13 mei 2020 - 13:44
-
MrStef85 ; klopt, maar daarom moet ik wel lachen als "kenners" dat oa. hier zeggen, of op game sites.
ik speel het zelf ook niet als sim hoor, toevallig deze week (op beetje aanraden van jou zelfs) Assetto Corsa gedownload, vergeleken met dat spel is GT Sport ook gewoon een keiharde arcade game!! haha- + 0
- 13 mei 2020 - 14:20
-
@Roy.
Ooh...gaaf om te horen. Had vorige week toevallig de laatste dlc voor Assetto Corsa gehaald en het is wel weer even wennen als je het een tijdje niet hebt gespeeld. Online kan beter in die game, dus hopelijk is Competizione nog een stapje beter. Het geluid is fenomenaal in Assetto Corsa.- + 0
- 13 mei 2020 - 16:04
-
De mensen die wel in een F1 auto hebben gezeten zeggen dat het niet realistisch is, ook de reden dat driekwart van de F1 rijders niet aan de virtuele GP's meedoen, zelfs iemand die wel met races op andere sims als RFactor2 en iRacing meedoet als Max.
- + 0
- 13 mei 2020 - 16:45
-
Mrstef85 , volgens mij zit jij ook op psxsense toch?
Nee inderdaad, en was er toen een beetje mee aan het kijken. Sinds afgelopen zondag weer eens de VR bril onder het stof weggehaald, en nu weer echt veel GT Sport in VR (maar ook normaal) aan het spelen. Hoorde veel goeie verhalen, en de special edition van Assetto Corsa was nu maar 12 euro, kon ik het niet voor laten liggen.- + 0
- 13 mei 2020 - 16:46
-
@Roy
Klopt, ik zit ook op psxsense. 12 euro is echt wel een goeie deal. Veel plezier ermee! Volgens mij heb ik jou toch ook in mijn PSN lijst?- + 1
- 14 mei 2020 - 09:03
-
Mrstef85 ; snel maar eens racen dan!! Mrduckie1988 is mijn psn id!
- + 0
- 14 mei 2020 - 11:29
-
Ach het hoeft niet super realistisch te zijn gewoon alle hulpmiddelen uit en gaan, zonder dit soort semi sim, zouden de simgames een stuk minder populair zijn, denk dat 80 % met dit soort games starten, en daarna overstappen naar Iracing/assetto Corsa /rfactor 2
- + 0
- 13 mei 2020 - 12:44
-
Ik heb ook al enkele beelden van rondes op Zandvoort gezien van de bekende YouTubers die de F1 games spelen, de tijd die ze op Zandvoort rijden is een 1.09 laag
- + 0
- 13 mei 2020 - 15:24
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Posts: 1.981
mUtt3n
Dat is toch die aap die mij dood wenste een tijd terug?
Iets met hopen dat ik sterf aan Corona.