user icon
user icon

Video: GAAF! Nieuwe tv-intro gelekt

  • Gepubliceerd op 11 maa 2020 08:22
  • comments 29
  • Door: Brick van Boxtel

De Formule 1 bestaat dit jaar 70 jaar. De intro voor het Formule 1-seizoen is vergelijkbaar met die van 2020, maar er is een klein verschil. Het logo van de 70ste verjaardag van de Formule 1 is er in te zien en ook wat oude beelden.

 

Intro nummer twee

Reacties (29)

Login om te reageren
  • d@nny

    Posts: 1.977

    Leuk die knokpartij in die eerste video. En dan zeggen dan Max te ver gaat met dat duwtje naar Ocon 😂

    Ik vindt die muziek eronder echt zeer geslaagd (meningen verschillen natuurlijk) maar ik vindt dat echt een voltreffer van die componist. Mooie strijdbare muziek.

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 08:38
    • Wel lullig dat de pitbrand van Jos precies achter Max plaatsvindt.

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 08:58
    • Lullig dat de pitbrand van Jos precies achter Max staat :P

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 09:06
    • @d@nny, gelukkig is de muziek gebleven van de componist {= Bryan Tyler}

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 09:07
  • Nice!

    Het begint nu toch wel serieus te kriebelen.

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 08:38
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Kriebelen?

      Snel in quarantaine dan maar!

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 12:49
  • Super tof. Nu alleen de muziek nog minder Amerikaans en je hebt echt een mooie intro.

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 08:39
    • d@nny

      Posts: 1.977

      LOL zoals ik al zei, smaken verschillen. :-)

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 09:30
  • mgf1

    Posts: 189

    Kippevel!! Eindelijk is het weer zover. Kan niet wachten tot die lampen weer uit gaan zondag.

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 08:45
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Je mag hopen dat ze uberhaupt aan zullen gaan.

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 12:50
  • Vind er echt geen zak aan, beelden totaal niet op de muziek aangepast: klassieke beelden er goedkoop doorheen gooien doet het niet voor mij. Ik zou het zelf beter kunnen.

    • + 1
    • 11 maa 2020 - 08:49
    • Ga je gang zou ik zeggen! Plaats het op YouTube en dan geven wij onze mening er wel over.

      • + 6
      • 11 maa 2020 - 08:52
    • d@nny

      Posts: 1.977

      Inderdaad! Kom op dan Snelle Jelle, doe je naam eer aan en gooi jouw creatie nog voor 12 uur vandaag op youtube?

      Zeiken op wat anderen doen en zeggen dat je het zelf beter kan is makkelijk maar doe het dan ook!

      • + 2
      • 11 maa 2020 - 09:32
    • Jeeeej 🎉 ik zet de ranja vast koud!
      GA ik nu eerst ff popcorn ophalen, je hebt nog anderhalf uur @snellejelle😁

      • + 1
      • 11 maa 2020 - 10:29
    • d@nny

      Posts: 1.977

      LOL @ Maxiaans. Ik zou er niet op gaan zitten wachten! Denk dat snelle jelle niet thuis geeft!

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 10:55
    • Ik had er eigenlijk al een voor vorig seizoen gemaakt. Voor de nieuwsgierigaard hier is de link: youtu.be/ChxX3tR4mD0

      • + 2
      • 11 maa 2020 - 11:42
    • Leuke verassing voor de mensen van het forum ook: mijn naam is niet Jelle! Zie de link maar. ;)

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 11:44
    • Leuk filmpje +1

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 14:45
    • d@nny

      Posts: 1.977

      Mooi filmpje snelle jelle maar wat heb jij daar van gemaakt of verzonnen?

      Of heb je het idee van de BBC overgenomen?

      GEEN kritiek maar een vraag omdat ik filmpjes als deze jaren heb gezien bij de BBC met the chain als begeleidende muziek.

      Maar eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik niet weet wat jij aan dat filmpje heb gedaan is het wel een mooi filmpje.

      • + 1
      • 11 maa 2020 - 16:48
    • @d@nny Als kind keek ik vroeger altijd formule 1 met m’n vader op de bbc, en was altijd zeer onder de indruk van hun intro. Nu ze gestopt zijn miste ik die intro weer. En met de gedachte in m’n achterhoofd dat ze ook geen nieuwe meer zouden maken, heb ik er zelf maar een in elkaar geknutseld.

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 23:03
    • d@nny

      Posts: 1.977

      Mooi gemaakt in dat geval! The Chain is voor mij DE muziek voor F1.

      Maar niet erg origineel. Kan je zelf ook wat origineels in elkaar zetten?

      • + 1
      • 12 maa 2020 - 08:31
    • Zeker! Was een 2019 season review aan het maken, maar als amateur kost het me veel tijd en ben ook op reis gegaan, dus die is helaas niet afgekomen. Misschien doe ik uit de losse pols nog een keer wat, als je abonneert zie je wellicht wel wat verschijnen.

      • + 0
      • 12 maa 2020 - 09:42
    • Als jij het filmpje hebt ge edit en zelf in elkaar hebt geknutseld @snellejelle ga ik staan, m'n hoed afnemen en een buiging maken want da's ech heul goed.!
      👏👏👏👏👏

      • + 0
      • 12 maa 2020 - 11:38
    • @Maxiaans Bedankt! Daar doe ik het voor!

      • + 0
      • 12 maa 2020 - 13:10
  • Ricciardo kon het weer niet laten op 0:21 in het 2e filmpje :)

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 08:58
  • onetimer

    Posts: 412

    Ontzettend gaaf gedaan. Dit soort dingen kunnen de Amerikanen als de beste.
    En de intro van Brian Tyler. Ik wist het nog wel toen ze het voor het eerst deden dacht ik nog: "de F1 geeft helemaal geen intro nodig". Ik kan mij nu haast geen F1 voorstellen zonder dit intro.

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 09:01
    • d@nny

      Posts: 1.977

      Ik kan me deze intro ook niet meer wegdenken en hoort voor mij al echt bij de F1. Net zo'n success als the Chain van Fleetwood Mac wat voor mij ook synoniem is aan F1. Zou mooi zijn als een TV programma the CHain als intromuziek heeft en als ze naar het circuit schakelen voor de live uitzending je dan de intro van Brian Tyler hoort.

      • + 0
      • 11 maa 2020 - 09:34
  • Sjun sjun! Nog een nachtje slapen!

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 09:43
  • Erg vet. Die muziek is na amper twee seizoenen al onlosmakelijk verbonden met de Formule 1. Puik werk van Brian Tyler.

    De FOM is ook niet vies van wat referenties zo te zien. Zo zien we bij de close-up van Verstappen het pitongeval van Jos op de achtergrond, zien we achter Vettel beelden van het Turkije-incident met Mark Webber en zien we achter Daniil Kvyat beeld van Nelson Piquet die uithaalt naar Salazar. Kvyat was een tijdje de schoonzoon van Piquet.

    • + 0
    • 11 maa 2020 - 16:22

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:10 - 17:10

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:30

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

     

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 2

    15:00 - 16:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:10 - 17:10

    Snelste ronde

    15:10 - 17:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Rijdt Sebastian Vettel in 2021 nog in de Formule 1?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar