De twee-stopper is nagenoeg uitgestorven. Dat is de conclusie die je aan de hand van de Japanse Grand Prix van afgelopen weekend kunt trekken. Vooraf voorspelde bandenleverancier Pirelli dat een één-stopper voor de race op Suzuka een onwaarschijnlijk scenario was. Toch koos het gros van de teams en coureurs voor slechts één pitstop. Pirelli fabriceerde dit mooie overzicht van de diverse strategieën in Japan.
Who stopped when? Find out using our #JapaneseGP pit stop summary below ⬇️?⚙️#F1 pic.twitter.com/AE5IE67yVV
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) October 8, 2017
2

Reacties (7)
Login om te reagerenPosts: 1.397
De pitstop van Max ging trouwens echt perfect. Dat bracht hem voor Kimi op de baan.
Posts: 6.041
Snelste van allemaal inderdaad. Net als vorige week. Goed bezig die jongens bij Red Bull!
Posts: 343
Ik ben geen strateeg, maar kan mij niet voorstellen dat de strategie van Wehrlein de snelste was
Posts: 132
Ze proberen bij Sauber van alles om Ericsson voor Wehrlein te laten finishen :)
Posts: 92
Pirelli verwachtte een tweestopper in Japan...
Posts: 60
Zonder safetycars...
Posts: 1.246
Best wel hard die zachte banden...