Het team van Mercedes onthult de auto voor 2017 officieel pas morgen, maar de Duitse renstal heeft vandaag alvast een teaser naar buiten gebracht. De regerend wereldkampioen heeft een aantal foto's van de nieuwe W08 gedeeld. Mercedes geeft niet veel van de vorm van de nieuwe auto prijs, maar het lijkt erop dat er aan de kleurstelling weinig zal veranderen.
Mercedes geeft voorproefje van de nieuwe W08
- Gepubliceerd op 22 feb 2017 09:18
-
33
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Verstappen zet Russell te kakken: "Nu vol gas?"
Max Verstappen was tijdens de race in Oostenrijk het controversiële slot van de kwalificatie van een dag eerder ...
28 jun 2026 18:16 -
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Antonelli zelfkritisch na kostbare foutjes
WK-leider Andrea Kimi Antonelli haalde opgelucht adem na afloop van de Grand Prix van Oostenrijk. Hij had het niet ma...
28 jun 2026 16:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36
Reacties (33)
Login om te reageren-
Mercedes heeft gelukkig nog steeds niet zo'n klitje voor op de neus.... Verder kun je hier natuurlijk helemaal niet van maken ;)
- + 1
- 22 feb 2017 - 09:22
-
Ik zie er ook geen haaienvin in ;-)
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:25
-
Wat je hier ziet is een fopneus.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:26
-
Eindelijk, stoer en mannelijk ;-)
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:26
-
https://scontent.fbeg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/16684322_1200126196772878_1528090707530107502_n.jpg?oh=21aa992100f8074857a4deb530a42b47&oe=594102D2
- + 6
- 22 feb 2017 - 10:11
-
Mario; stop eens met dat vrouwonvriendelijke ongenuanceerde binnenwaartsvleeswarenonderzoek van je. we hebben het hier over f1 bolides ja.
- + 1
- 22 feb 2017 - 10:45
-
schumi weet niet waar je het plaatje weg hebt maar .... dat lijkt em inderdaad netjes hoor
- + 1
- 22 feb 2017 - 11:08
-
Wie is de mol bij Mercedes? Paddy nog stiekem meegenomen? Of Nico?
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:14
-
@Billie: Haarklitjes ;)
- + 1
- 22 feb 2017 - 11:42
-
Hmm te vroeg gejuicht betreft de vin, maar wel 10 keer beter dan Sauber en Renault. Dank Schumi voor das foto.
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:14
-
@billgates etc ... Sinds wanneer is het woord klitje vrouwONvriendelijk? ;-p
- + 1
- 22 feb 2017 - 14:18
-
@S81 Dit is wel een geinig vinnetje
- + 0
- 22 feb 2017 - 16:06
-
Een normale neus hopelijk blijft dat ook zo. Is tot nu toe het enige team dat, dat heeft laten zien. Nu nu afwachten wat Force India vanmiddag laat zien maar ik verwacht zelf dezelfde neus als vorig jaar als dat volgens de regels nog is toegestaan.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:22
-
Nou hier word ik niet door gekieteld. Zelfde saaie livery.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:33
-
Calimero weet wel hoe je gekieteld kunt worden.
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:16
-
Glow in de dark...mooi in Bahrein, Singapore, Abu Dhabi..ook al zal het helaas alleen voor de teaser gebruikt worden
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:39
-
Tijdens het rijden een onzichtbaarheids capje erover, en zien we ze niet meer aankomen of is het vrij moeilijk om ze in te halen.
We noemen hem de Harry Potter 2.0- + 0
- 22 feb 2017 - 10:35
-
Hopelijk wat meer , en vooral ook , iets andere verdeling van het groen en het zilver.
- + 0
- 22 feb 2017 - 09:43
-
Zou me verbazen.
- + 1
- 22 feb 2017 - 09:54
-
ik hoop t ook Roy, maar nee, ik geloof daar niet in.
- + 0
- 22 feb 2017 - 11:19
-
@Larry en De zeswieler , nee ik ben er ook bang voor hoor. We gaan het meemaken. Ik had het wel leuk gevonden. Maar jullie ook blijkt wel.
- + 0
- 22 feb 2017 - 13:20
-
Jammer, Williams heeft alle spanning voor de overige "sneakpeaks" al weggenomen.
Beetje laat, mosterd na de maaltijd.
Gr.
Wim- + 0
- 22 feb 2017 - 10:03
-
Ja dat lelijke groen of wat het ook mag zijn met het saaie zilver waar ze al sinds het begin mee racen. Goh wat een tease.
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:21
-
oceangreen. :-)
ja, ik vind ook dat ze met behoud van identiteit toch wel weer ieder jaar het wat anders kunnen doen. jammer dat dat grijs zo grijs is, ipv zilver.- + 0
- 22 feb 2017 - 11:20
-
De zeswieler, dat zilver niet echt zilver is heeft denk ik met gewicht te maken. Metalen in een lak maakt het zwaarder.
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:13
-
En die saaie ster mag ook wel eens een keer vervangen worden. Zet er toch eens een keer een leuke rode stier op of desnoods een steigerende shetlandpony. Denk eens aan je fans!
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:17
-
Een dikke middelvinger is ook goed!
- + 0
- 22 feb 2017 - 13:54
-
Wat een negativiteit hier. Ik denk dat het een mooie livery wordt hoor.
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:38
-
Maar buurman, wat een mooie waguhhh.....
- + 0
- 22 feb 2017 - 10:59
-
Dat was toch een Frans merk? De auto dan, niet de dame in kwestie ;-)
- + 0
- 22 feb 2017 - 14:21
-
Wederom de mooiste neus van het veld, en geen haaievin, meer als Williams. 2 plussen er bij voor Mercedes AMG Pertonas F1 team.
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:10
-
Ik ben zwaar anti Mercedes maar dit is een heeeele mooie livery. Netjes gedaan MB!! Wow.
- + 0
- 22 feb 2017 - 12:45
-
Mag hopen dat hij mooi is. Maar mega langzaam. Sorry benzfans...
- + 0
- 22 feb 2017 - 14:21
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.487 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Posts: 622
https://scontent.fbeg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/16684322_1200126196772878_1528090707530107502_n.jpg?oh=21aa992100f8074857a4deb530a42b47&oe=594102D2