Curator verwacht Caterham in Abu Dhabi weer op de grid
- Gepubliceerd op 06 nov 2014 09:41
-
13
- Door: Rob Veenstra
O'Connell: "We zijn extreem hoopvol gestemd dat Caterham in Abu Dhabi weer op de grid staat. Ik heb inmiddels genoeg vertrouwen om te verkondigen dat het me zou verbazen als het team niet aan de laatste race deelneemt. Ik ben echt optimistisch dat dit team een toekomst heeft."
Caterham prijkte in elk geval op een voorlopige startlijst voor 2015. De fee van 500.000 is in tegenstelling tot eerdere berichten nog niet betaald. Daar heeft het team ook nog even de tijd voor. De deadline voor de betaling van dat bedrag ligt op 30 november.
O'Connell: "We proberen een raceteam te verkopen en een nieuwe eigenaar wil dan uiteraard wel ingeschreven staan voor het volgende seizoen." De curator gaf geen details prijs over potentiële kopers. Caterham F1 Team staat sinds 24 oktober onder curatele.
Trending nieuws
-
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36 -
Russell dolgelukkig na overwinning: "Het is alweer een tijdje geleden!"
George Russell heeft de Grand Prix van Oostenrijk gewonnen. De Mercedes-coureur heeft zijn auto van pole position naa...
28 jun 2026 16:50 -
Antonelli zelfkritisch na kostbare foutjes
WK-leider Andrea Kimi Antonelli haalde opgelucht adem na afloop van de Grand Prix van Oostenrijk. Hij had het niet ma...
28 jun 2026 16:54
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Caterham F1
- Basis Leafield, Oxfordshire, Groot Brittannië
- Marcus Ericsson 9
- Kamui Kobayashi 10
- Will Stevens 46
2.600 reacties op Caterham F1
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Caterham F1

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 7.074
Goed gedaan Boekhoorn
Posts: 7.074
20 voor een zitje of voor 30 een heel team,zou het wel weten
Posts: 942
Bookhorn F1
Lineup:
G vd Garde
K Kobayashi
Hoofdsponsor:
Shell
Subsponsoren:
Ahold
Randstad
Unilever
Rabobank
Mooi hoor, een prachtige zwart met blauw en oranje en een hele grote schelp aan de zijkant. Een beetje de oude Arrows, maar dan een beetje blauw erbij.
En met een budget van 120 miljoen, slaan ze helemaal geen modderfiguur. C. Albers aan het roer en T. Coronel in een adviserende rol.
Posts: 255
@DGV Rabobank en Shell kun je al weg strepen. Rabobank vindt autosport geen echte sport en Shell sponsort Ferrari al en daarbij kunnen ze beter al die miljoenen sponsorgeld investeren in een Nederlands toptalent i.p.v. Giedo.
Posts: 9.925
Er is een jongensboek voor deze Curator open gegaan, mag gewoon even de F1-teambaas uithangen:-)
Posts: 17.675
Curator F1 team ;-)
Posts: 9.925
:D
Posts: 13.929
Duct Tape Racing Ltd. ;-)
Posts: 9.505
Mooi, kan Rubens toch nog een GP op zijn naam schrijven
Posts: 5.725
Giedo kent natuurlijk wel een hoop mensen daar van 2013.....maar goed, zoals bij velen als is gebeurd, je gooit het geld echt weg dus wordt niets.
Posts: 13.929
In ieder geval rijd Ericsson dan niet voor hen in Abu Dhabi. Ben benieuwd welke twee coureurs ze weten te strikken.
Posts: 4.499
Indien Ericson het niet is, is het in ieder geval Kobayashi en/of Lotterer en/of een mistery driver #4 van het seizoen.
Posts: 4.499
Ondanks dat Caterham (Lotus Racing) het meest charmante team was van de drie debutanten van 2010 in mijn ogen, ga ik het huidige team niet missen.
De basis van Formule 1 zijn de private teams. Op Ferrari na komen en gaan de fabrieksteams en vormen zij geen stabiele factor. Daarom juich ik Manor, Haas, Williams, Force India en Lotus toe.
Echter heb ik weinig sympathiek voor Caterham en Sauber op dit moment. Beiden zou ik niet missen.