Campos Racing schrijft zich in voor Formule 1
- Gepubliceerd op 22 mei 2009 10:18
-
6
- Door: Rob Veenstra
Adrian Campos runt Campos Racing en was voorheen ook teambaas en eigenaar van een GP2-renstal. Campos werkt samen met Meta Image en het Formule 1-team moet Campos Meta 1 gaan heten. Het team ontkent de geruchten in de Spaanse media dat de Mexicaanse zakenman Carlos Slim en NBA-ster Pau Gasol betrokken zijn bij het project.
Teams hebben nog tot en met 29 mei om zich in te schrijven voor het Formule 1-seizoen 2010.
Trending nieuws
-
Verstappen sneert naar Russell na nieuwe dreun van Antonelli: "Zal zich achter de oren krabben"
Max Verstappen heeft na de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco niet alleen zijn eigen sterke prestatie besprok...
06 jun 2026 20:06 -
Verstappen bezorgt kleur op de wangen bij Red Bull: "Echt geweldig"
Red Bull Racing kende zaterdag een van zijn sterkste kwalificaties van het seizoen in Monaco. Max Verstappen veroverd...
06 jun 2026 20:39 -
Leclerc aangeslagen na 'teleurstellende' kwalificatie: "Ik maak fouten"
Charles Leclerc heeft na de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco zijn frustratie niet verborgen. De Ferrari-cou...
06 jun 2026 21:57 -
Wolff zag Russell door het ijs zakken: "George heeft geen vertrouwen meer"
George Russell moest tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco opnieuw zijn meerdere erkennen in teamgeno...
06 jun 2026 19:22 -
Verstappen opgelucht: "Eindelijk voelde ik me weer mezelf"
Max Verstappen heeft een positieve kwalificatie in Monaco achter de rug. Achter Andrea Kimi Antonelli noteerde hij de...
06 jun 2026 21:17
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Campos
- Basis Valencia, Spain, Spanje
- Luca Ghiotto
- Fernando Alonso 2
- Mitch Evans 7
- Sean Gelael 8
- Ralph Boschung 11
- Lando Norris 11
- Alex Palou 12
- Stefano Coletti 12
- Robert Vișoiu 12
- Roberto Merhi 12
- Dorian Boccolacci 14
- Jack Aitken 15
- Alex Palou 22
- Steijn Schothorst 23
- Konstantin Tereshchenko 24
1.824 reacties op Campos
0 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Campos

Reacties (6)
Login om te reagerenmarcel
Posts: 124
ik denk dat mosly hier een slim spelletje aan het spelen is door f3 en f2 teams gratis toegans bewijzen voor 2010 tegeven als ze zich inschrijven voor de f1 in 2010 om zo de huidigge f1 teams onder druk tezetten . en dat ze zich later terug gaan trekken . want ik kan me niet voor stellen dat je je ergens in wil schrijve als je niet eens weet hoe de regels worden .en mosly is echt wel zo gehaaid om de teams onder druk tehouden en heeft er echt alles voor over om zijn zin tekrijgen
F1Granny
Posts: 4
Is dit nou echt de bedoeling van Mosley om zulkte GP3 teams toe te laten in de formule 1...? (met alle respect voor deze teams)
Hebben ze bij de FIA nou echt zo\'n groot bord voor hun kop...?
GJD
Posts: 444
Yep!!
Maar denk ook dat hier idd een spelletje word gespeeld. Sorry hoor wat hebben die gasten nu hier te zoeken?? Word een veredelde Gp3 klasse zo!
lexishummi
Posts: 507
wie o wie leverd dan de motoren aan deze teams of is dat ook gelijk bij deze regels een standaard motor die ons in de strot word geramd
RH
Posts: 789
wordt het niet eens tijd dat de fans in actie gaan komen??? Dit tegen het budget limiet, voor een eigen raceklasse los van de FIA en tegen standaard moteren, standaard kers etc. etc.
Voor inovatie en zonder al die beperkingen!!!
felix50
Posts: 5.792
Gp3 klasse en daar een mercedes motor in dat moet toch kunnen en dan noemen we f1 oke mosley stontbak .ik kijk al zolang naar de f1 en verheug mij het hele jaar op de f1 en tel de dagen af en dat word mij ontnomen door die fia door van def2f3 een vedelde f1 tenoemen