user icon

Heeft Pepe Oriola zijn teamgenoten voor 2011 verraden?

  • Gepubliceerd op 21 jan 2011 22:23
  • comments 8
  • Door: Robin Smeets
Gabriele Tarquini en Tiago Monteiro zullen komend seizoen in het WTCC voor SEAT's SUNRED blijven racen. Tenminste, als we de verklaring van Pepe Oriola mogen geloven, het 16-jarige Spaanse talent die in 2011 zijn debuut in het WTCC zal maken. SEAT heeft officieel nog niks bevestigd.

SEAT testte vandaag met Oriola op het circuit van Barcelona ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. "Ik ben erg tevreden", vertelde Oriola. "Dit is een erg mooie kans die ik krijg al na twee seizoenen racen. Natuurlijk hebben alle andere coureurs in het kampioenschap veel meer ervaring, maar ik vrees ze niet."

Daarna vertelde Oriola misschien wat té veel. SEAT heeft nog altijd niet bekend gemaakt wie er in 2011 voor het merk zullen racen, alleen Oriola is zeker van een stoeltje. Hij vertelde echter: "Ik ben ervan overtuigd dat ik tijdens mijn eerste seizoen veel kan leren van teamgenoten Tarquini en Monteiro."

Reacties (8)

Login om te reageren
  • vjenne

    Posts: 563

    Maar dat deze beste jonge zijn mond voorbij heeft gepraat is onervarenheid.... kun je hem niet kwalijk nemen....

    • + 0
    • 22 jan 2011 - 00:29
  • rchorus

    Posts: 880

    Alsof ook niemand ziet aankomen dat ze de twee best presterende SEAT-coureurs gaan aanhouden. :p

    • + 0
    • 22 jan 2011 - 01:32
  • vjenne

    Posts: 563

    Toch maar even de reacties weggehaald van vannacht dat jullie gewoon de verkeerde naam er neer hebben gezet!?

    Jammer hoor!!!

    • + 0
    • 22 jan 2011 - 09:58
    • Die zijn inderdaad weggehaald. Er stond een verkeerde naam, jullie als bezoekers wezen ons erop en we hebben de juiste naam er neer gezet.
      Dat wil niet zeggen dat jullie als bezoekers geen fouten meer mogen melden. Daar is de redactie juist erg blij mee en dat waarderen wij ook zeer zeker.
      Het is in onze ogen alleen een beetje overbodig om reacties te laten staan over een stukje tekst wat er niet meer staat..

      • + 0
      • 22 jan 2011 - 12:31
  • Kan ook zijn dat hij er gewoon vanuit gaat dat het zijn teamgenoten zijn. Lijkt me ook wel zo logisch dat ze hun 2 best coureurs houden.

    De vraag lijkt me eerder wie ze naast die twee zetten. Lijkt me logisch dat ze Gene eruit kieperen, want die kon de laatste twee races van 2010 ook al niet betalen. Seat heeft toen twee andere coureurs geprobeerd.

    • + 0
    • 22 jan 2011 - 10:02
  • Mr.DutchF1

    Posts: 3

    ik wil nie veel zeggen hoor maar Monteiro was niet egt goed
    En Tom vond ik veel beter dan Tiago

    • + 0
    • 22 jan 2011 - 12:45
    • VDS21

      Posts: 1.265

      Ehm, hoe bedoel je? Tiago eindigde als 5de in de eindklassering met 2 overwinningen. Tom eindigde het jaar als 8ste met maar 2 podiumplaatsen op zijn naam.

      • + 0
      • 22 jan 2011 - 16:48
  • De baas van SunRed geeft nu aan dat hij HOOPT dat hij Tarquini en Monteiro kan behouden.
    Die mannen zijn echter niet goedkoop! Waar andere coureurs zelf het budget voor de SEAT mee moeten nemen, zal dat voor beide toppers niet het geval zijn. Wat betreft sponsoring; vorig jaar was de wagen van Tarquini voornamelijk voorzien van McGregor en TW Steel reclame. Juist ja, sponsoren van Tom Coronel die nu vertrokken is naar BMW. Ergens zal dus geld gevonden moeten worden voor het runnen van de auto en het betalen van het salaris...

    • + 0
    • 24 jan 2011 - 10:06

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar