user icon

Aston Martin heet Peroni Libera 0.0% welkom als sponsor

  • Gepubliceerd op 25 feb 2021 13:49
  • comments 18
  • Door: Rob Veenstra

Aston Martin F1 Team heeft wederom een nieuwe sponsor aan de haak geslagen. Het gaat om Peroni Libera 0.0%, een non-alcoholisch biermerk. Beide partijen hebben een overeenkomst voor meerdere jaren afgesloten. Het logo van Peroni Libera 0.0% krijgt een plekje op de AMR21, de nieuwe bolide die Aston Martin op 3 maart zal presenteren.

Aston Martin-eigenaar Lawrence Stroll: "We zijn verguld om Peroni Libera 0.0% als nieuwe sponsor te verwelkomen. Het stemt ons trots dat twee geweldige merken samen zullen werken bij de terugkeer van Aston Martin in de Formule 1. Dit betekent weer een nieuwe impuls voor onze renstal op weg naar het nieuwe seizoen en we kijken ernaar uit om Peroni Libera 0.0% volledig in het team op te nemen en hen te helpen bij het verwezenlijken van hun doelen."

Richard Ingram van Peroni Libera 0.0%-moederbedrijf Asahi Europe & International: "Dit is een mijlpaal voor Peroni Libera 0.0% en een mogelijkheid om ons alcoholvrije bier via het geweldige platform dat de Formule 1 is aan de man te brengen. Met Aston Martin creëren we een alliantie tussen twee iconische merken met gevoel voor stijl, erfgoed en passie. We verheugen ons erop om ons verhaal komend seizoen en de jaren daarna te vertellen via de Formule 1."

Reacties (18)

Login om te reageren
  • Heineken 0.0, Peroni 0.0 en Estrella 0.0, begrijpelijk maar wel saai hoor. Vroeger dronken de coureurs gewoon bier, vierden ze overwinningen met seks met een groupie en rookte ze zich suf. Echt mannen dus? Tegenwoordig zijn ze veganistisch, ontwerpen ze kleding als hobby en drinken ze watertjes en zijn ze echte familie-mannen met hun vrouw en kind(eren).... 😬

    • + 0
    • 25 feb 2021 - 13:52
    • ik vind dat ze dat moeten invoeren, verplicht bier drinken voor de start..
      iedere F1 coureur straalbezopen achter het stuur..
      Wedden dat we leuke races krijgen....

      • + 2
      • 25 feb 2021 - 13:57
    • @P.Clemenza: sommige coureurs hebben dat niet eens nodig... denkend aan ene Mazepin...

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 13:59
    • Tegenwoordig zijn het allemaal van die politiek correcte Bucklerl*lletjes.

      • + 1
      • 25 feb 2021 - 14:06
    • flyineddy

      Posts: 834

      @Pete
      Dan kan Kimi ook weer eens winnen, die is dat wel gewend! :D

      Eddy.

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 14:12
    • Dan wint Kimi ze allemaal.

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 14:13
    • flyineddy

      Posts: 834

      "Yes Kimi you will have the drink"

      Eddy.

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 14:22
    • Vroeger verdienden ze ook geen 40 of 20 miljoen per jaar natuurlijk. Daar wordt wel een beetje inzet en fitheid van verwacht. Andere heb je 20 Bottassen op de baan straks. Dat is ook geen gezicht.

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 16:23
    • @Felipe,
      dat is nog niet zo'n gek idee, met allemaal Bottassen op de baan maakt Bottas eindelijk een serieuze kans, en anders een andere Bottas wel

      hebben we eindelijk strijd :-)

      • + 1
      • 25 feb 2021 - 17:23
    • @P. Clemenza dan heb je wel een veld waarin iedereen slecht start. En geen inhaalacties.

      • + 1
      • 25 feb 2021 - 17:29
  • Overigens las ik elders dat Heineken zich als sponsor/partner aan Max en/of het Red Bull team heeft verbonden? Heeft iemand daar iets over gehoord?

    • + 0
    • 25 feb 2021 - 13:53
  • John6

    Posts: 5.107

    non-alcoholisch biermerk, zal iemand die bagger drinken dan, volgende week in Nederland serveren, dan gooien ze de horeca weer open. Proost mannen.

    • + 0
    • 25 feb 2021 - 14:05
    • Ooit eens een heineken 0.0 gedronken... t was net of ik festival Bavaria dronk... water met een smaakje

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 14:55
    • @John6: ik merk uit je reactie dat je geen fan bent... misschien ben je nog uit de Buckler/Youp van ‘t Hek tijd? Feit is wel dat de 0.0 categorie qua verkopen zo rap groeit dat het o.a. de witbieren al heeft ingehaald. Steeds meer mensen drinken dus 0.0 en dat zijn allang de beroemde Buckler-lu-llen niet meer van toen!

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 15:51
    • flyineddy

      Posts: 834

      Ik drink absoluut geen 0.0 bier!
      Maar dat ligt meer aan het bier dan aan het 0.0. ;-)

      Eddy.

      • + 0
      • 25 feb 2021 - 16:23
  • Nou als dit 0.0 is hè,dan vreet ik mijn schoen op!

    • + 1
    • 25 feb 2021 - 14:14
    • flyineddy

      Posts: 834

      Mooie schoen in je maag. ;-)

      Eddy.

      • + 1
      • 25 feb 2021 - 17:47
  • Wel een beetje een wijvensport aan het worden zo. (No offence) 😅
    Maar een beetje kerel drinkt natuurlijk gewoon echt bier zoals het bedoeld is. Met alcohol dus 💪

    Waar is de tijd gebleven dat Johnny Walker gewoon een dikke sponsor was? Of Martini als titelsponsor notabene. Of Veltins of Bitburger??

    Persoonlijk komt 0,0 er bij mij niet in. Als ik voor bier kies dan wil ik echt bier. Kies ik niet voor bier dan drink ik fris, water of koffie. Allerhande compromissen zoals 0,0 of Radler zijn wat mij betreft totaal niet interressant

    • + 0
    • 25 feb 2021 - 18:43

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar