user icon
user icon

Sky Sports blikt met heerlijke samenvatting terug op Abu Dhabi Grand Prix

  • Gepubliceerd op 15 dec 2020 16:22
  • comments 13
  • Door: Brick van Boxtel

Sky Sports heeft een heerlijke samenvatting gemaakt van de Abu Dhabi Grand Prix. De Engelse zender heeft beelden van de pitmuur tot speciale camera's toegevoegd aan één video en daar kwam deze samenvatting uit:

Reacties (13)

Login om te reageren
  • M@X

    Posts: 630

    Tof! Vooral het zwart-wit geblokt met Max tussendoor is erg vet! En de uitspraak "one more dance".

    • + 0
    • 15 dec 2020 - 16:33
  • RBH2019

    Posts: 2.796

    Het was een saaie race, maar het stoorde mij mateloos dat ze op Sky dat maar bleven zeggen terwijl wanneer Hamilton een saaie race wint het altijd enorm wordt opgehemeld. Gaat 'ie het wel of niet redden, god wat is het toch knap dat hij in de meest dominante auto ooit vanaf pole naar de zege rijdt, terwijl ze elkaar onder het bureau bevredigen kijkend naar een foto van Hamilton. Dat was nu juist de reden om niet meer naar Mol en Plooij en Coronel en de hele Verstappen aflikbende te luisteren, tenenkrommend. Dus volgend jaar maar Duits commentaar 😁

    • + 6
    • 15 dec 2020 - 16:41
    • Joeppp

      Posts: 3.768

      Dat is wel balen want RTL+ stopt er net mee. Ik zou de spaanse versie pakken.

      • + 2
      • 15 dec 2020 - 16:55
    • Snork

      Posts: 9.597

      Die geile Deutsche Leute, die werden sich befriedigen mit Mike Schumacher im Haas Auto. Jawooooohl, geil, superspitze.

      Zoiets dan? :-)

      Maar eens hoor, ik vond Olav weer tenenkrommend chauvinistisch. Zelfs de Drive of the Day zat hij naar Max te praten, dat moest Max worden.
      Je zal maar fan van Bottas zijn, dan.....uh....ok....slecht voorbeeld.

      • + 1
      • 15 dec 2020 - 17:03
    • Panino

      Posts: 96

      Hoe kijken jullie Sky F1.
      Ik ben wel zo klaar met de verslaggeving van Ziggo. Als ik Google op Sky F1 kijken in Nederland, dan schijnt dit alleen te kunnen met een postbus nummer in de U.K. iemand hier ervaring mee, of op een andere legale manier. Ik ben niet van het streamen 🏁

      • + 0
      • 15 dec 2020 - 17:13
    • F1 TV Pro abonnement nemen. Dan heb je naast het commentaar van Sky nog diverse extra’s zoals livetiming, boordcamera’s met team radio, pitlane camera enz enz.

      • + 5
      • 15 dec 2020 - 17:23
    • Ik vind t mooie van amerikaanse sport tv dat ze "iedereen" ophemelen. Respect voor alle sporters die deelnemen op hoog niveau. Vaak alles eromheen is dan wel weer te overdreven

      • + 0
      • 15 dec 2020 - 17:43
    • Joeppp

      Posts: 3.768

      Ik heb bij ziggo het sport abo erbij genomen en dan kan je weer gratis F1 tv krijgen. Het is natuurlijk allemaal Liberty media. Ik vind het engelse commentaar ook veel beter mar toch kijk ik de wedstrijd gewoon op ziggo sport. Dat komt omdat ik het zo'n geploeter vind om te gaan streamen van internet naar mijn tv. In een 2 uur durende race hapert er altijd wel wat en dan loop ik weer achter.

      • + 0
      • 15 dec 2020 - 17:55
    • Panino

      Posts: 96

      @joeppp ja dat heb ik ook. Ik stream het dan naar mn tv, maar dan wordt het blokkering. Ik zou graag gewoon sky F1 willen ontvangen. Het is wel mogelijk, in pubs in Nederland zenden ze ook wel sky F1 uit. Ja voor corona 😜 dus als iemand get weet, ik hoor het graag.

      • + 1
      • 15 dec 2020 - 19:02
    • hmmm, misschien een schotel antenne nemen? @panino

      • + 0
      • 15 dec 2020 - 20:01
    • Blokkerig of haperingen? Hier geen last van, ik kan oftewel vanaf mijn iPad casten naar mijn tv of met AirPlay via mijn AppleTv, werkt beide prima zonder haperingen en vreemd genoeg met een betere kwaliteit dan wanneer ik rechtstreeks via ziggo kijk. Ziggo zou dan wel HD moeten zijn maar toch valt de kwaliteit om één of andere reden tegen. Via F1 tv is het beeld veel scherper alleen de framerate lijkt iets lager maar absoluut niet storend.

      • + 1
      • 15 dec 2020 - 21:21
    • Panino

      Posts: 96

      @straatfeest. Met een schotel ben jhr er helaas niet. Je moet een skycard hebben voor je decoder.

      • + 0
      • 18 dec 2020 - 18:14
  • Moulbit

    Posts: 48

    F1TVPro kun je gewoon met je Amazon firestick kijken via de Internet browser

    • + 0
    • 15 dec 2020 - 20:10

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar