user icon
user icon

Weersvoorspelling Austin: zonneschijn, maar wel erg koud

  • Gepubliceerd op 30 okt 2019 13:55
  • comments 13
  • Door: Brick van Boxtel

De coureurs lijken zich op te kunnen maken voor een mooi, maar koud weekend in de Verenigde Staten. De Formule 1 mag blij zijn als de temperatuur in Austin boven de 15 graden Celsius uit gaat komen.

Eerder deze week werden er her en der nog wat buien verwacht gedurende het raceweekend op het Circuit of the Americas, maar de voorspellingen zijn bijgedraaid. Dit weekend lijkt de zon te gaan overheersen: op vrijdag en zondag zal er over het algemeen weinig bewolking zijn, op zondag is de kans op wat wolken groter.

Een factor die in Austin nog wel een rol van betekenis kan gaan spelen voor de coureurs is de temperatuur. Op vrijdag zal de temperatuur ondanks het zonnetje niet verder oplopen dan tot 13 of 14 graden Celsius. Ook is de gevoelstemperatuur zo'n vijf graden lager, omdat er een stevige wind staat. Op zaterdag en zondag herhaalt dat patroon zich.

 

 

 

AUSTIN WEATHER

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Lekker frisjes. ach laten we na Maxico hier dan maar even amaxica van maken de komende 2 jaar.

    • + 2
    • 30 okt 2019 - 14:04
    • Naxico bedoel je....geeft niet hoor😁

      • + 3
      • 30 okt 2019 - 14:32
    • Hopen mag altijd maar nog geen idee wie hier favoriet is...

      • + 0
      • 30 okt 2019 - 16:21
    • ik zou het ook niet weten. Na vrijdag weten we wel meer. Het kan best dat ze alle 3 heel dicht bij elkaar zitten.

      • + 0
      • 30 okt 2019 - 16:37
    • Audi

      Posts: 299

      Volgens het weeroverzicht eronder; zondag circa 18 graden. Valt wel mee dus.

      • + 0
      • 30 okt 2019 - 21:54
    • snailer

      Posts: 3.409

      Hopelijk gaan er 6 rijders hard om de overwinning knokken, hoewel ik verwacht dat Albon daar niet goed genoeg voor is nog. Toch nog een verwachting uitgesproken.

      Verder ben ik zeer nieuwsgierig naar Perez. Die maakt toch vaak het verschil met een mindere auto.

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 09:15
  • VT1 en VT3 zullen bijzonder koud worden. Onder de 10 graden.

    • + 0
    • 30 okt 2019 - 14:25
    • Reno

      Posts: 1.563

      Koud enne wiend, ische nie goe voor die Ret Boel.

      • + 0
      • 30 okt 2019 - 14:33
    • Ik heb vanmiddag met de hond uitlaten mijn winterjas voor het eerst gedragen, en ik heb er geen spijt van gehad.

      Het was ijskoud met 10 graden.🥶🥶🥶

      • + 1
      • 30 okt 2019 - 21:14
    • sambal

      Posts: 936

      Kunnen ze alvast wennen aan de Dutch F1 van volgend jaar..o.v.b.weliswaar..😁

      • + 1
      • 31 okt 2019 - 07:57
    • Op de noordpool,!! daar is het koud... Niet voor niks dat die ijsberen een bontjas aan hebben....

      • + 0
      • 31 okt 2019 - 12:00
  • walter33

    Posts: 626

    Ik heb er zin an

    • + 0
    • 30 okt 2019 - 15:24
  • Dus wie gaat er het meest last van krijgen ,is eigenlijk de vraag....

    • + 0
    • 31 okt 2019 - 11:57

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar