user icon
user icon

Senna: "Ik heb niet kunnen laten zien waartoe ik in staat ben"

  • Gepubliceerd op 14 dec 2010 11:07
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra
Bruno Senna blikt niet tevreden terug op het seizoen 2010. De Braziliaan debuteerde bij het armlastige Hispania Racing en kon in de F110 geen potten breken. Gevolg is dat hij voor 2011 wellicht buitenspel komt te staan.

Senna tegenover Globo Esporte: “Het was een moeilijk seizoen en ik heb niet kunnen laten zien waartoe ik in staat ben. Voor 2011 heb ik nog niets concreets. We zijn in onderhandeling, maar het is moeilijk om een stoeltje te vinden. We spreken met alle teams die nog zitjes beschikbaar hebben.”

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Vette-L

    Posts: 265

    Helaas waren er geen overstekende honden dit jaar.

    • + 0
    • 14 dec 2010 - 11:08
  • Heeft u wel

    • + 0
    • 14 dec 2010 - 11:15
  • \"ik heb niet kunnen laten zien waartoe ik in staat ben.\"

    Ik mag hopen van niet inderdaad...

    • + 0
    • 14 dec 2010 - 11:16
  • shyboy18

    Posts: 219

    \"ik ben ertoe in staat om mensen op te houden en me eigen tempo te rijden\" DAT DEED JE AL!

    • + 0
    • 14 dec 2010 - 11:42
  • Nou.. Senna had zichzelf wel degelijk kunnen bewijzen door Chandhok vaak te verslaan.

    • + 0
    • 14 dec 2010 - 12:19
    • .Henry

      Posts: 1.308

      En dat deed hij ook. I.i.g. in de kwalificaties. De races geven daar echter geen goed beeld van, de auto was te onbetrouwbaar in het begin van het seizoen om een goed beeld te geven. De enige teamgenoot die Senna niet kon verslaan was Klien.

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 12:46
    • JAzeker. In Abu Dhabi was Senna in de kwalificatie en in de race sneller dan Klien.

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 13:12
    • .Henry

      Posts: 1.308

      @ Red-Stripe

      Dat heb ik dan gemist. Maar over het algemeen won Klien het toch van hem.

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 13:49
    • Ja, twee van de drie keer was Klien sneller. Maar Klien had ook al ervaring, al was het niet recent.

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 14:49
  • F1McLaren

    Posts: 631

    Ik hoop dat hij volgend jaar weer rijdt, maar dan bij een beter team(zal wel niet het geval zijn). Ik geloof ook dat hij nog alles heeft laten zien, verwacht wel wat meer van hem in de toekomst..

    • + 0
    • 14 dec 2010 - 15:50
    • waarom om zijn naam? voegt niks toe aan de f1 van mij mag hij gaan..

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 16:00
    • F1McLaren

      Posts: 631

      Van mij mag hij nog een kans krijgen. Als je Hamilton of Alonso in hun eerste Seizoen in die auto had gezet, zou er ook gezegt zijn: die heeft hier niks te zoeken, hoop dat hij er volgend jaar niet is. Dus ik denk dat je hem pas kan beoordelen als hij een kans heeft gehad in een iets betere auto, die niet 5 seconden langzamer is.

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 16:06
    • F1mclaren

      zei je nou dat als Hamilton of Alonso in hun 1e jaar in zon auto ook niets hadden gepresteerd???

      ojeeeeeee nu krijg je hordes aan mensen over je heen, Alonso en Hamilton hadden zelf podiums gescoord, als ik sommige mensen hoor

      (sarcasme)
      idd geef B.Senna een kans, door zijn naam word hij zo bekritiseerd, want als Senna iets doet weet iedereen het, doet Chandhok iets wat apart is dan valt het niemand op

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 17:20
    • gabini

      Posts: 783

      Waarom?
      Hij heeft gelijk!

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 19:41
    • Alonso zát in zijn eerste jaar in zo\'n auto. De Minardi van 2001 was met Alonso gemiddeld per ronde vier seconden langzamer dan de kop. En nee, die wist er ook geen punten mee te halen. Gelukkig voor hem was de Próst ook niet de snelste wagen van het veld, toen...

      • + 0
      • 14 dec 2010 - 22:21

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar