Het eerste Nederlandse succes in Jeddah is alvast binnen. Bent Viscaal reed in de Formule 2 naar een tiende plaats waardoor hij de sprintrace van later op de avond vanaf de pole position mag gaan starten. De Nederlander reed een puike race en wist vier plaatsen goed te maken.
Like the great Johan Cruyff said: every disadvantage has its advantage. Fourteenth in qualifying was not ideal, but thanks to winning four spots I'm starting P1 this evening. Let's make something special happen! 🇸🇦👊🔱 pic.twitter.com/kwLnS60uag
— Bent Viscaal (@BentViscaal) December 4, 2021
De sprint race van de Formule 2 staat op het programma voor na de kwalificatie van de Formule 1 waar Max Verstappen natuurlijk hoopt op nog meer Nederlands succes. De Formule 2-race werd overigens gewonnen door Marcus Armstrong die zijn eerste winst pakte.
1

Reacties (4)
Login om te reagerenPosts: 6.096
Vanaf welke plek start Verschoor?
Posts: 1.227
Schiphol! Verder komt die niet.
Posts: 42.205
Die start vanaf de bank vandaag.
Posts: 4.679
Niet, Verschoor kreeg het geld niet bij elkaar las ik elders het eerst ;)