user icon

Reacties (32)

Login om te reageren
  • keesie

    Posts: 341

    GO MAX, GO ALONSO!

    • + 5
    • 25 okt 2015 - 18:18
  • dan kunnen ze saintz toch met de nieuwe geupdate motor laten rijden omdat hij toch achteraan start?

    • + 1
    • 25 okt 2015 - 18:19
    • Wie is de coureur waar jij het over hebt? Een debutant die plotseling een andere coureur vervangt of zo?

      • + 1
      • 25 okt 2015 - 18:36
    • Denk niet dat ze daar de tijd voor hebben om die erin te zetten, en ze moeten ook de auto nog repareren

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 18:39
  • ForceY

    Posts: 11

    Bottas heeft vijf plaatsen straf gekregen vanwege een versnellingsbakwissel.

    • + 0
    • 25 okt 2015 - 18:29
  • Ja ja ja! Geen regen! (voor nu) hopen dat het zo blijft, en later in de race het regent extra veel actie :D

    • + 0
    • 25 okt 2015 - 18:32
    • yblokdijk

      Posts: 234

      Uhm het regent nu gewoon hoor. Wel minder dan net. Maar het regent.

      • + 4
      • 25 okt 2015 - 18:35
    • Skysports werd gezegd dat het gestopt is voor even, ach ja hopen dat het dan zo blijft

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 18:36
    • masf1

      Posts: 7.051

      De beste man is live bij de race.

      • + 4
      • 25 okt 2015 - 18:38
    • yblokdijk

      Posts: 234

      Vanaf 4 uur platselijke tijd verwachten ze een klein beetje zon af en toe. Het spettert nu nog steeds. Maar het is een stuk beter uit te houden dan gisteren gelukkig.

      • + 2
      • 25 okt 2015 - 18:51
  • Bottas gaat naar p15 vanwege een versnellingsbak wissel

    • + 1
    • 25 okt 2015 - 18:34
  • Jammer dat Max niet aan de schone kant staat.

    • + 1
    • 25 okt 2015 - 18:36
    • masf1

      Posts: 7.051

      achter SC

      • + 1
      • 25 okt 2015 - 18:38
    • Rimmer

      Posts: 8.558

      Er is geen schone of vuile kan meer, dat verschil is verwaarloosbaar nu.

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 18:39
    • En er zijn altijd weer happers... ;p

      • + 1
      • 25 okt 2015 - 18:41
    • Matn

      Posts: 952

      Max staat wel aan de binnenzijde, lijkt me niet meteen een nadeel.
      Ik verwacht wel een rappe Alnso langszij, die starten als een malle, Grosjean meteen daar achter wordt ik niet direct vrolijk van...

      De eerste bocht is uitermate krap, verwacht bij een staande start veel problemen.

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 18:51
    • Met regen moet je juist van de ideale lijn staan. Als het asfalt vol zit met rubber, dan wordt dat als het nat is superglad. Daarom rijden ze in de regen ook wijdere lijnen in bochten (icm meer water op de apex)

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 18:58
    • Tenzij het een safetycar start is, dan maakt het niet meer uit:P

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 19:03
  • Rimmer

    Posts: 8.558

    STR start altijd slecht dus dat is al minder. Verwacht Alonso en Vettel ervoor na de eerste bochten. Uit de problemen blijven en niet na 3 bochten eraf tetteren of eraf geramd worden door Grosjean. Dan zit er misschien wel een mooie top 10 in.

    • + 0
    • 25 okt 2015 - 18:39
    • Nee Verstappen start slecht... Sainz houd 9 vd 10 keer minimaal zijn positie. Mja jullie fanboys zullen wel weer een reden vinden dat het team er voor zorgt dat Verstappen posities verliest tijdens de start. Dit terwijl hij zelf aangeeft rustig aan te doen in de 1ste ronde...

      • + 1
      • 25 okt 2015 - 18:47
    • Anti max fans zien in een paar incidenten al een sticker als slechte starter Max verstappen. Om maar even in die schoenen te stappen. Na de crashes en baan attributen die Sainz stuk rijdt de laatste paar races. Sainz is een brokken piloot.

      Niet dat dit zo is.......en Max heeft ook gewoon meer goed starts dan slechte starts.

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 18:55
    • Meteen weer fanboys erbij halen....cann't we all just get along?

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 19:00
    • Rimmer

      Posts: 8.558

      Oh sorry, ik was de fenomenale starts van Sainz ff vergeten. Sorry.

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 19:17
    • En niet te vergeten de fenomenale wagenbeheersing van Sainz waardoor hij echt nooit zijn auto in de muur zet.

      ;-)

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 19:22
  • Off-topic:

    Is het mogelijk in Nederland om Sky F1 in je abonnement te krijgen?

    • + 0
    • 25 okt 2015 - 18:54
    • Volgens mij niet. Niet via de kabel dan. Sat wel lijkt me

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 18:57
    • Een schotel aanschaffen voor 1 zender gaat me dan net te ver..

      Alhoewel vanavond wordt het veel reclame en dhr. Mol...

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 19:01
  • AyrtonS

    Posts: 3.984

    Hoezo dat het alleen aan die mb motor ligt?
    Regen is toch de equaliser en speelt power geen rol maar des te meer de traktie en de rest.
    Die mb heeft het niet hoofdzakelijk te danken aan de motor want ze staan nu ook op p1 en p2. Lijkt eerder dat ferrari afhankelijker is van de motor performance.

    • + 0
    • 25 okt 2015 - 19:11
  • yblokdijk

    Posts: 234

    Mensen het is droog eb warmt snel op. De baan droogt ook mega snel op.

    • + 0
    • 25 okt 2015 - 19:25
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.821

      Ondanks dat ik je na dit weekend al het mooie weer toewenst vind ik het feit dat het waarschijnlijk toch een droge race wordt erg jammer. Desalniettemin veel plezier langs de baan! Waar ergens langs de baan zit je?

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 19:30
    • yblokdijk

      Posts: 234

      Ik zit naast die uitkijktoren. Uitzicht op bocht 1 en de exit van de sses.

      • + 0
      • 25 okt 2015 - 19:52

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar