user icon
user icon

Max Verstappen maandag te gast bij Ziggo Sport-talkshow Peptalk

  • Gepubliceerd op 08 dec 2019 09:45
  • comments 9
  • Door: Bjorn Smit

Het zeventigste seizoen van de Formule 1 is inmiddels een week afgelopen en dat is voor Ziggo Sport het moment om bij te praten met Max Verstappen. De coureur van Red Bull Racing is maandag te gast in Peptalk.

De talkshow Peptalk heeft maandag haar laatste uitzending van het jaar 2019 en pakt daarom uit met een goed gevulde tafel. Presentator Jack van Gelder en sidekick Frank Evenblij verwelkomen dus onder andere Verstappen aan tafel. In andere uitzendingen speelde de Nederlandse coureur regelmatig een rol door middel van Skype-gesprekken, maar na afloop van het seizoen heeft hij ook tijd om echt langs te gaan bij de talkshow.

Verstappen heeft in 2019 zijn beste jaar in de Formule 1 gedraaid. Namens Red Bull Racing wist hij voor het eerst een pole position te pakken (wat uiteindelijk twee keer lukte), won hij drie races en stond in totaal negen keer op het podium. Deze resultaten waren voldoende voor een derde positie in de eindstand van het kampioenschap, achter de Mercedes-coureurs maar voor beide rijders van Ferrari.

Verstappen is niet de enige topatleet die maandag te gast is in Peptalk. Tennisster Kiki Bertens, die in 2019 met de vierde plek haar hoogste ranking ooit behaalde op de WTA Tour, zal naast Verstappen aan tafel komen te zitten. De derde gast is Suzanne Schulting, de shorttrackster die eerder in 2019 wereldkampioene werd op de 1000 meter en het allround-klassement.

Reacties (9)

Login om te reageren
  • meister

    Posts: 2.463

    Hoop direct van minuut 1 en niet pas eerst de uitzending vullen met dat andere geneuzel.

    • + 1
    • 8 dec 2019 - 10:57
    • NicoS

      Posts: 11.554

      Ach, Suzanne mag van mij ook wel eerst....daar krijg ik wel een smile van op mijn gezicht....;)

      • + 0
      • 8 dec 2019 - 11:23
    • Suzanne Schulting? Als ze haar award winnende billen laat zien dan mag ze daarmee de hele uitzending wel vullen imo. Dan gaan we elke cm analyseren inclusief replays.

      • + 2
      • 8 dec 2019 - 11:56
    • Supersoft

      Posts: 919

      Heb een knoppie op de afstandsbediening met doorspoelen ;-) Nee, niet de wc.....

      • + 0
      • 8 dec 2019 - 11:59
  • En maar hopen dat Frank Evenblij een dagje ziek is, met z'n belachelijke vragen.

    • + 2
    • 8 dec 2019 - 13:44
    • En die van Gelder ook trouwens.........vind zichzelf zooooooo geweldig.

      • + 1
      • 8 dec 2019 - 18:00
  • Gibson

    Posts: 86

    Ik verwacht in ieder geval 1 van deze oranje open deuren:

    "Ja en Max, volgend jaar moet het gebeuren hèh?"
    "Hoe groot schat jij je kansen in op het kampioenschap volgend jaar?"
    "En volgend jaar hebben we ook een race in ons land, heb je daar zin in?, Ga je die winnen voor je thuispubliek?"

    • + 1
    • 8 dec 2019 - 19:30
    • Ik denk dat ze alle drie aan bod komen . ;)

      • + 0
      • 8 dec 2019 - 22:24
  • jd2000

    Posts: 4.006

    Wordt hier consequent op Ziggo gebasht. Maar degene die dat doen slaan klaarblijkelijk geen uitzending over. Je weet hoe die uitzendingen in elkaar zitten, dus je hoeft niet te kijken. Het commentaar op die uitzendingen is vaak net zo inhoudsloos als de vermeende uitzendingen. Ondanks de egotripperij van enkele presentatoren ben ik blij dat Ziggo het uitzend.

    • + 1
    • 9 dec 2019 - 09:27

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar