user icon
user icon

Zijn Daniil Kvyat en vriendin Kelly Piquet uit elkaar?

  • Gepubliceerd op 31 dec 2019 17:00
  • comments 26
  • Door: Bjorn Smit

Zijn Daniil Kvyat en zijn vriendin uit elkaar? Afgaande de social media-kanalen van Kelly Piquet lijkt er het een en ander te spelen tussen de twee.

Kvyat vormt sinds 2016 een koppel met Piquet, de dochter van drievoudig Formule 1-wereldkampioen Nelson Piquet en het jongere zusje van enkelvoudig Formule E-kampioen Nelson Piquet junior. Afgelopen zomer kreeg het stel zelfs een dochtertje, Penelope. Afgaande op het Instagram-account van de 31-jarige Braziliaanse lijkt het niet helemaal te gaan zoals zij en Kvyat gehoopt hadden.

Daar waar Kvyat Piquet nog altijd volgt op Instagram, is dat andersom niet langer het geval. Bovendien heeft ze alle foto's met de Rus van Scuderia Toro Rosso van haar account verwijderd. Ook op de kerstfoto's die ze op het foto-medium deelde, is Kvyat nergens te bekennen. Op de foto poseert Piquet samen met dochtertje Penelope en vader Nelson.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Penelope’s first Christmas 🎅🏻♥️🎄

A post shared by Kelly Piquet (@kellypiquet) on

 

Reacties (26)

Login om te reageren
  • Of ze uit elkaar zijn? Ze waren vóór de Braziliaanse GP al uit elkaar. Zij was daar wel aanwezig.
    Sneu voor het meisje en Daniil die zijn dochter niet meer ziet, want ze woont al maanden
    in Brazi;ië.

    • + 0
    • 31 dec 2019 - 17:20
  • Arie54

    Posts: 2.484

    Lekker boeiend maar niet heus...

    • + 1
    • 31 dec 2019 - 17:33
    • Audi

      Posts: 192

      Je klikt erop, je leest het en je reageert (onbewust misschien naar een advertentie gekeken). Hier doet de media het voor..?

      Oftewel: klik en reageer er niet op.. arie...

      • + 0
      • 1 jan 2020 - 13:49
    • Misschien probeert Arie uit te leggen dat deze site naar de klote gaat met zinloze en valse berichten. De kop van het bericht eindigt ook nog met een vraagteken. Prive gehalte is hier hoger dan de prive zelf.

      • + 0
      • 1 jan 2020 - 13:58
    • Audi

      Posts: 192

      @neppatsrev, ahzo ja hij legt het wel goed uit, dat wel. Hij doet zijn naam eer aan, ook dat wel.

      Hij had de keuze door er niet op te klikken, geen clicks voor de website/pagina en geen oog op de advertentie.
      Arie kiest ervoor om dit artikel te supporten. Slim..

      • + 0
      • 1 jan 2020 - 16:01
  • Joeppp

    Posts: 2.169

    Mijn god wat een ballen!!!! Ik bedoel uiteraard in de boom, gewoon in de kleuren van de braziliaanse vlag.

    • + 0
    • 31 dec 2019 - 17:51
  • Oh nee he... ben ik nou door google naar de website van Shownieuws gestuurd?

    • + 0
    • 31 dec 2019 - 18:15
  • CBR600F

    Posts: 301

    Hebben jullie al Evert Santegoeds gebeld voor zijn mening??

    • + 0
    • 31 dec 2019 - 18:36
  • Aiii

    Posts: 579

    Dit lijkt me niemand wat aangaan behalve het koppel zelf.

    • + 1
    • 31 dec 2019 - 19:06
    • Als je zoals Kelly dagelijks 10-20 foto's en berichten op je Instagram story plaatst, doe je dat dan omdat je vindt dat niemand jouw privé leven iets aangaat of omdat je graag wilt dat iedereen alles over jouw privé leven ziet wat je plaatst?

      • + 6
      • 31 dec 2019 - 19:14
    • Aiii

      Posts: 579

      Wat ze daar post mag ze wmb geheel zelf betalen, dat verleent mij en jou verder geen enkele rechten.

      • + 0
      • 31 dec 2019 - 19:28
    • Aiii

      Posts: 579

      Bepalen*

      • + 0
      • 31 dec 2019 - 19:29
    • Als je zelf wereldwijd als persoon zijnde prive fotos van jezelf de wereld instuurt , geeft dat diezelfde wereld alle recht om daar een mening over te vormen .

      • + 3
      • 1 jan 2020 - 12:34
    • Ik hoop dat Kvyat dit seizoen veel meer koppel heeft.

      • + 1
      • 1 jan 2020 - 22:18
  • Gp boulevard 🤣🤣

    • + 0
    • 31 dec 2019 - 22:55
  • Ten eerste begrijp ik totaal niet waarom je met Kvyat het bed in zou duiken, laat staan een kind zou willen 😂

    Ten tweede vind ik het onbegrijpelijk onbezonnen dat een koppel een kind neemt en vervolgens na een paar maanden uit elkaar gaat omdat het allemaal kennelijk toch niet zo bevalt allemaal.

    • + 0
    • 31 dec 2019 - 23:15
    • DBGates

      Posts: 2.161

      hij heeft de bijnaam Torpedo, kan me voorstellen dat dat de belangstelling wel wekt

      • + 8
      • 31 dec 2019 - 23:30
    • Haha.

      • + 0
      • 31 dec 2019 - 23:52
    • kortvdl

      Posts: 895

      Kinderen zijn de last-minute secondelijm die een relatie moeten redden, aldus mensen die verwachten dat de relatie op fleurt na het mogen hebben van een kind.

      • + 0
      • 1 jan 2020 - 09:26
    • Rimmer

      Posts: 6.866

      Tja.. het is sowieso al pertinent onmogelijk om in een gezonde en blijvende relatie te zitten als je zwaar actief bent op social media.
      De enige manier om actief te zijn en te blijven op social media (anders dan functioneel, dus voor je werk noodzakelijk) is door volledig afgesloten te zijn van jezelf en anderen. Het zijn altijd dezelfde lege inhoudloze of afgedwaalde mensen die daar actief zijn.
      Dat zie je 1 op 1 terug in hun relaties. Leeg en inhoudsloos. Gevoed voor emotionele foeilelijke tatoeages en “diepzinnige” quotes op hun profielpagina kan de optelsom al snel gemaakt worden.
      Ik weet het van mijzelf want toen ik in 2011-2012 op social media actief was stond ik ook totaal niet in verbinding met mijzelf. Uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat ik gewoon letterlijk een slecht gevoel van social media kreeg terwijl ik ogenschijnlijk heel populair en geliefd was. Maar het klopt niet.

      Tegenwoordig is het een mooie maatstaf geworden. Actief op social media? Succes, ik heb je niks te melden en ik hoor wel via via wanneer het volgende drama zich in je leven heeft aangediend.
      10-1 dat je relatie binnen 3 jaar gesneuveld is.

      • + 11
      • 1 jan 2020 - 10:49
    • Briljante post Rimmer, zo is het maar net.

      • + 0
      • 1 jan 2020 - 10:59
    • tour71

      Posts: 694

      @rimmer dit forum is ook social media. En gezien je 6751 posts mij uitleggen wat het verschil is.

      • + 0
      • 1 jan 2020 - 12:02
    • @tour71

      Dit is geen social media vergelijkbaar als instagram en facebook , Hier ben je niet verbonden met elkaar door middel van een netwerk , hier kan je elkaar geen prive berichten sturen , hier kan je geen fotos van jezelf plaatsen , hier zijn geen gebruikers met hun echte naam aanwezig

      • + 1
      • 1 jan 2020 - 12:37
    • DBGates

      Posts: 2.161

      @Maximumoverdrive toevallig heet ik echt DBGates😂

      • + 1
      • 1 jan 2020 - 22:56
    • @Rimmer,
      Ik kan me grotendeels in jouw post vinden,
      lang geleden na aanmaken van een FB profiel ben ik een tijdje redelijk actief geweest omdat het toen 'nieuw' en interessant was, maar als je in je 'echte' leven voldoende gaande hebt dan verlies je vanzelf interesse en kijk je sporadisch op FB, laat staan dat je veel post.
      Mensen die dagelijks veel op FB of Insta actief zijn hebben de behoefte om veel en door iedereen 'geliked' te worden, dat geeft je te denken.....
      Dat soort mensen hebben vaak duizenden 'vrienden', in real life zal dat vaak niet meer dan 1/10e zijn van dat aantal..
      De paar honderd op mijn FB zijn in ieder geval nog échte vrienden.
      Volgens mij kom je in het echte leven inderdaad wat tekort als je vaak op FB actief bent

      • + 0
      • 2 jan 2020 - 08:30

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Gerelateerd nieuws

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Race

    06:10 - 08:10

  • Vrije training 2

    06:00 - 07:30

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

    Snelste ronde

     

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 2

    06:00 - 07:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    06:10 - 08:10

    Snelste ronde

    06:10 - 08:10

Geef je mening

Heeft Max Verstappen verstandig gekozen door tot en met 2023 bij Red Bull Racing te blijven?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar