user icon
user icon

McLaren en Vodafone verlengen sponsorcontract tot eind 2013

  • Gepubliceerd op 21 okt 2010 08:49
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
Het team van McLaren is minstens tot en met 2013 verzekerd van de steun van titelsponsor Vodafone. Beide partijen bereikten een akkoord voor contractverlenging. McLaren en Vodafone werken sinds 2007 met elkaar samen. In de nieuwe overeenkomst is opgenomen dat Vodafone de officiële communicatiepartner van de Britse renstal wordt.

McLaren-teambaas Martin Whitmarsh: “Vodafone is zonder twijfel de beste titelsponsor die we bij McLaren ooit gehad hebben. Vodafone is een partner in elke betekenis van het woord. Ze leveren een echte bijdrage aan de immer evoluerende serie van hoogwaardige technische innovaties op onze auto en binnen onze systemen. Dat is waarom ik weet dat ik namens heel Vodafone McLaren Mercedes spreek als ik zeg dat we verguld zijn met de verlenging en herlancering van ons partnerschap. Als resultaat gaan we onvermoeibaar door met de ontwikkeling van technologische samenwerkingen en tegelijkertijd sporen we klanten voor Vodafone aan op enkele innovatieve manieren.”

Reacties (14)

Login om te reageren
  • amirk

    Posts: 223

    tot wanneer loopt hun contract van Santander?

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 10:42
    • Het huidige contract loopt (volgens mij) tot 2010.

      • + 0
      • 21 okt 2010 - 11:25
  • Fritz

    Posts: 117

    Altijd goed om grote namen als sponser te zien! Maakt mij niet uit of het nu McLaren is of Renault of wat dan ook!

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 11:30
  • supertank

    Posts: 116

    leuke sponsor die ook gebruik maakt van mclaren in hun reclamecampagnes. goed om te horen dat er ook nog sponsoren trouw zijn ipv weg te lopen.

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 11:54
  • Marlboro

    Posts: 18

    Die opmerking over dat Vodafone de beste titelsponsor uit hun historie is gaat natuurlijk helemaal nergens over. De beste titelsonsor met bijbehorende kleurstelling op de Mclaren was toch echt de bekende tabaksfabrikant wiens naam ik natuurlijk nooit zou noemen....

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 12:28
    • Buiten geld, wat had Marlboro meer te bieden?

      • + 0
      • 21 okt 2010 - 14:57
  • Fusy

    Posts: 2.181

    Lekker toch ...

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 12:39
  • Ik vond West prima staan op de zilverpijlen en het was helemaal leuk om in grote letters MIKA en DAVID te zien. Vodafone vind ik veel beter staan op de Ferrari\'s. En inderdaad, De wit-rode Marlboro McLarens hadden één van de mooiste kleurenschema\'s ooit. Vooral die van \'91 waren erg gaaf om te zien. Iedereen ging ook razendsnel aan de kant, als die wit-rode bolide met knalgele helm in hun spiegels verscheen :D

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 13:23
  • felix50

    Posts: 5.792

    Even wat anders jongens en meissies.Ik denk omdat het ontract afloopt met mercedes dat mclaren weleens voor de Porsche motor kan gaan .Of is dit een hele gekke gedachte .Wie denkt er mee

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 13:40
    • Benz

      Posts: 368

      Ik dacht dat McLaren bezig was met een eigen motor te ontwikkelen.

      • + 0
      • 21 okt 2010 - 14:12
    • Ik zie eerder RBR overgaan naar Porsche dan McLaren, en inderdaad Benz, McLaren is van plan om hun eigen motor te gaan ontwikkelen vanaf 2013.

      • + 0
      • 21 okt 2010 - 14:59
  • felix50

    Posts: 5.792

    sorry contract bedoel ik

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 13:40
  • rafael

    Posts: 2.096

    Ik had liever KPN by McLaren!!

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 16:06
  • Dan blijf ik iig tot 2013 klant van Vodafone!

    • + 0
    • 21 okt 2010 - 23:02

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar