user icon

DTM-coureur Susie Stoddart droomt van Formule 1-test

  • Gepubliceerd op 19 okt 2010 11:05
  • comments 13
  • Door: Rob Veenstra
Susie Stoddart hoopt op een kans om met een Formule 1-wagen te testen. De 27-jarige Schotse is actief in de DTM en is de partner van Williams-aandeelhouder Toto Wolff. Wellicht zit er binnenkort dus weer eens een vrouw in een Formule 1-auto.

Stoddart deelde in SportWoche mede: “Ik droom over de Formule 1. Ik zou minstens een keer willen testen. Dat is wat ik echt wil doen. Maar ik wil het niet als PR-stunt doen. Ik wil ze tonen waartoe ik in staat ben.”

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Iedereen hier droomt van een F1-test. Ik denk dat die droom voor Suuske net zo goed niet uit gaat komen als voor ons.

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 11:15
  • Volgens mij als het zo doorgaat, hebben we over een paar jaar 50 teams rondrijden in de F1..

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 11:20
    • Bart

      Posts: 147

      Inderdaad, er willen wel heel veel nieuwe teams toetreden. Dan krijgen we misschien net als bij indycar een stuk of 30 auto\'s aan de start.

      • + 0
      • 19 okt 2010 - 11:23
  • Yazzy

    Posts: 392

    Daar gaat de foto bij het bericht niet echt bij helpen. Volgens mij doet ze het helemaal niet zo goed in DTM of heb ik het mis. ik heb de laatste drie races niet gezien dus kan het mis hebben

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 11:34
    • Ze doet het eigenlijk best goed dit seizoen...Laatste race toch weer 7de of 8e of zoiets (er finishte overigens maar negen auto\'s);).Beter dan Legge iig.

      • + 0
      • 19 okt 2010 - 11:43
    • Fusy

      Posts: 2.181

      :D

      • + 0
      • 22 okt 2010 - 04:50
  • VDS21

    Posts: 1.265

    Omdat ze na 4-5 seizoenen rondbanjeren in de DTM eindelijk punten behaalt betekent nog niet direct dat ze F1 materiaal is...

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 11:36
  • De top van de f3, of renault series krijgt ook meestal een test. Dan kan zij het ook wel krijgen, zoveel vrouwen rijden er niet op zo\'n hoog niveau

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 11:42
  • miauw

    Posts: 1.136

    Blijf lekker dromen meid! Het feit dat Toto Wolff je vriendje is gaat je niet helpen denk ik. Daar is Frank Williams veel te rechtlijnig voor.

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 12:15
  • Beamer

    Posts: 1.069

    Waarom denk ik nu dat die Toto Wolff een oud mannetje is.... Effe gecheckt en hij is geboren in 1972. Valt dus mee

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 12:24
  • supertank

    Posts: 116

    Naar mijn mening de enige vrouw die in aanmerking zou komen voor n serieuze test is Danica Patrick. Die vrouw laat goede dingen zien in Amerika.

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 15:43
    • Nou volg ik werkelijk niks van haar, maar als ik ga wiki-en (is dat een woord?) wordt ik niet bepaald gechameerd van haar prestaties. 1 keer eerste in bijna honderd races de laatste 5 jaar. Als ik puur naar het koppie kijk zou ik zeggen dat het Ferrari/McLaren/Red Bull materiaal is.

      • + 0
      • 19 okt 2010 - 16:47
  • Fusy

    Posts: 2.181

    Iedereen heeft een Droom...

    • + 0
    • 19 okt 2010 - 21:44

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar